Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@11:55:47 GMT

کاهش درآمد حدود ۷۰ درصد خانواده‌ها با شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۲۱۵۰

کاهش درآمد حدود ۷۰ درصد خانواده‌ها با شیوع کرونا

آفتاب‌‌نیوز :

دومین موج نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری تهران درباره ابعاد شیوع ویروس کرونا توسط ایسپا و به صورت تلفنی و با اندازه نمونه ۱۰۰۵ نفر اجرا شد.

طبق یافته‌های این نظرسنجی، ۷۰.۴ درصد از پاسخگویان بیان کرده‌اند با شیوع کرونا درآمد خانوارشان کاهش یافته است. ۲۹.۱ درصد گفته اند شیوع کرونا تأثیری بر درآمد خانوارشان نداشته است و درآمدشان تغییری نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ۰.۲ درصد از پاسخگویان بیان کرده اند با شیوع کرونا درآمد خانوارشان افزایش یافته است.

بنا بر اعلام مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، طبق نتایج این نظرسنجی؛ تأثیر شیوع ویروس کرونا بر درآمد خانوارهای ساکن تهران در نواحی مختلف این شهر تفاوت معناداری نداشته است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا درآمد خانوارها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی