Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، بهرام سرمست شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که با موضوع شیوع بیماری کرونا در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های کنترل و شکستن زنجیره شیوع این بیماری در استان، بیان کرد: تمهیدات لازم برای عدم حضور مردم در اماکن و به صورت تجمعی اتخاذ شود تا زنجیره شیوع بیماری شکسته شود و نباید اجازه دهیم هرگونه تجمعی و با هر عنوانی در استان شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت استان در جهت تأمین ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم تلاش می‌کنند و در این راستا با حمایت مقامات ملی و تلاش مسئولان استانی و با استفاده از ظرفیت تولیدی استان پیگیر رفع کمبود اقلام بهداشتی هستیم.

استاندار قم تصریح کرد: بر لزوم اطمینان بخشی به مردم برای تأمین مایحتاج و اقلام بهداشتی باید تأکید شود و نظارت بر بازار و برخورد قاطع با متخلفین خواسته مهم مردم است که باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی قرنطینه خانگی را شرط شکستن زنجیره انتشار ویروس کرونا دانست و بیان کرد: ضروری است بازار، کسبه و اصناف در کنار تلاش برای تأمین مایحتاج مردم شرایطی را فراهم کنند که از هر گونه تجمع مردم پیشگیری شود و فروش محصولات با رعایت کامل اصول بهداشتی صورت گیرد.

سرمست همچنین به برنامه ستاد بحران استان در مورد کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان اشاره کرد و گفت: بازرسی اماکن اقامتی و تحت نظارت میراث فرهنگی و موضوع عدم پذیرش مسافر در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد.

وی با بیان خدمات ستادهای مردمی و خیرین سلامت در حوزه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، عنوان کرد: استان قم به لحاظ ظرفیت تولید اقلام بهداشتی به نسبت جمعیت و نیاز مردم و کادر درمانی در سطح کشور موقعیت مناسبی ندارد و ضروری است تا از ظرفیت‌های سایر استان‌ها و حمایت‌های ملی برای جبران این کمبودها استفاده کنیم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پیش بینی‌ها در اجرای این طرح حرکت به سمت کاهش ورودی‌ها به بیمارستان‌ها می‌باشد که نتیجه آن، افزایش شماره بهبود یافتگان این بیماری خواهد بود.

منبع: الف

کلیدواژه: اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران

استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا فخاری؛ استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران اظهار کرد:دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهرهای این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این 4 شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وی گفت: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم.

فخاری ادامه داد: براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به 3 میلیون نفر جمعیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج