Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر شرکت توزیع برق پل‌دختر گفت: در مسیرهای صعب‌العبور و رودخانه‌ای شهرستان طرح احداث۱۱۱ دکل و پایه فلزی پیش‌بینی‌شده است.

محمدطاها متش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ٩٨ برای شهرستان پل‌دختر سال تهدیدها و فرصت‌ها بود که توزیع برق این شهرستان در زمینه تبدیل تهدید به فرصت یکی از موفق‌ترین ادارات خدمات رسان بنابر گزارشات مردمی و دولتی در سطح شهرستان  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مهم جز با زحمات شبانه‌روزی پرسنل، تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیران و مسئولان توزیع برق در سطح شهرستان و شرکت توزیع برق لرستان میسر نمی‌شد.

متش پور با بیان اینکه  بسیاری از شبکه‌ها و تأسیسات برقی عمومی و اختصاصی که در کنار رودخانه‌ها بودند بر اثر سیل بی‌سابقه تخریب شدند، گفت:عبور شبکه‌های برق در کنار رودخانه‌ها اجتناب‌ناپذیر است زیرا معیشت مردم شهرستان پل‌دختر از طریق کشاورزی تأمین می‌شود.

مدیر شرکت توزیع برق پل‌دختر گفت: توزیع برق این شهرستان جهت پایداری بیشتر شبکه‌های برق، شبکه‌های  اصلی برق‌رسانی را به دور از بسترهای رودخانه‌ای احداث و قریب  ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ٨۰ پست توزیع هوایی جدید جزء طرح‌های اجرایی سال ٩٨ بوده از محل اعتبارات سیل شرکت توزیع تأمین اعتبار کرده  و بسیاری از آن‌ها به اتمام رسیده‌اند.

وی بیان کرد: در جریان سیل ٢ خط اصلی برق شهر پل‌دختر به طول ۱۰ کیلومتر به‌طورکلی تخریب شدند که ٣ خط جدید به دور از مناطق رودخانه‌ای به طول ٢٨ کیلومتر جایگزین آن‌ها شدند و در ادامه ٢ خط دیگر به طول ۱٢ کیلومتر با رعایت کامل استانداردهای لازم مجدداً برای شهر پل‌دختر احداث خواهد شد.

متش پور گفت: سیل ششم اسفندماه سال ٩٨ آزمون خوبی برای طرح‌های اجرا شده و شبکه‌های برق‌رسانی توزیع برق بود زیرا جز دو منطقه تنگ‌گاه زرده و دمرود علیا افرینه که آن‌هم به خاطر شرایط خاص منطقه‌ای بود خاموشی به وجود نیامد و طرح‌های اصلی این مناطق نیز در دست اقدام است که شبکه‌های آن‌ها با استفاده از دکل انجام پذیرد.

 وی گفت: در مسیرهای صعب‌العبور و رودخانه‌ای طرح احداث ۱۱۱ دکل و پایه فلزی پیش‌بینی‌شده است که یکی از مهم‌ترین اقدامات توزیع برق پل‌دختر بوده و در حال انجام است که با اتمام این طرح‌ها شبکه‌های اصلی در مسیر رودخانه ضریب پایداری بسیار بالایی پیدا می‌کنند.

این مسئول افزود: به‌محض اتمام کار احداث دیواره ساحلی شهر پل‌دختر طرح‌های برق‌رسانی ساحلی توسط توزیع به‌سرعت انجام خواهد شد تا هم ضریب پایداری برق پل‌دختر افزایش یابد هم قابلیت انجام مانور آن بیشتر شود.

وی گفت: در مناطق روستایی از قبیل سراچه‌ها که شرکت‌های پیمانکاری ساخت‌وساز در حال انجام کار هستند طرح‌هایی اولیه انجام‌شده پس از تکمیل ساخت‌وساز متعاقباً خدمت برق‌رسانی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق دکل برق برق پل دختر شرکت توزیع رودخانه ای برق رسانی توزیع برق شبکه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد

در پی انتشار تصاویری مربوط به برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه توسط کشاورزان در مسیر رودخانه گدار در فضای مجازی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی اعلام کرد: به اطلاع هم استانی‌ها می رساند روزهای گذشته برابر وصول گزارش مبنی بر برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه در مسیر رودخانه گدار بلافاصله بررسی‌های لازم به عمل آمد.

براساس اعلام این شرکت موتورپمپ‌های کار گذاشته شده، از بابت حق آبه کشاورزان روستا‌های همجوار با رودخانه گدار بوده که به جهت تعریض رودخانه برداشت حق آبه این کشاورزان با مشکل مواجه شده است و مقرر شده است؛ یک واحد ایستگاه پمپاژ توسط جهاد کشاورزی استان احداث گردد که برابر اعلام اداره جهاد کشاورزی به جهت طولانی بودن عملیات احداث ایستگاه پمپاژ این امر در سال‌های آتی محقق خواهد شد و به محض احداث ایستگاه حق آبه کشاورزان از این محل تامین خواهد شد.

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی تاکید کرده است: این شرکت در کنار سایر ارگان‌های متولی احیای دریاچه ارومیه تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از هرگونه برداشت غیرمجاز آب در مسیر انتقال حق آبه دریاچه ارومیه به پیکره نگین فیروزه‌ای ایران می‌نماید و در این راستا از کلیه هم استانی‌های فهیم و عزیز تقاضا می‌شود احساس مسئولیت بیشتری در قبال حق‌آبه دریاچه ارومیه داشته و از هرگونه برداشت غیرمجاز در مسیر انتقال آب خودداری نمایند و این شرکت را در به انجام رساندن رسالت خود یاری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان