Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای حفظ حقوق عامه گفت: از خرد شدن اراضی زراعی و تخریب مستحدثات در اراضی زراعی و باغی با همکاری شهرداری قدس و تهران و جهاد کشاورزی پیشگیری به عمل آمد. تاریخ انتشار: 02:16 - 27 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۱۴۹

مجید کاویانی، دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای حفظ حقوق عامه بیان کرد: با پلیس راهور در خصوص جلوگیری از تردد کامیون‌ها به لحاظ عدم رعایت تناژ در بارگیری و پوشش کامیون‌ها جهت جلوگیری از سقوط اشیاء مکاتبه و پیگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم به موضوع ساماندهی دستفروشان در بندرعباس ورود مدعی العموم جهت رفع نواقص روشنایی به منظور جلوگیری از تصادفات
دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس خاطرنشان کرد: از مسیل‌ها و کانال‌ها آزادسازی به عمل آمد و در تاریخ‌های ۲۵ آذرماه ۹۸ و ۱۶ آذرماه ۹۸ از کانال‌ها بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به پیشگیری در جهت رفع موانع تولید با بازدید حضوری از کارخانه ها، بیان کرد: از خرد شدن اراضی زراعی و تخریب مستحدثات در اراضی زراعی و باغی با همکاری شهرداری قدس و تهران و جهاد کشاورزی پیشگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان حقوق عامه حقوق عامه اراضی زراعی عمل آمد کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی