Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیزابت میرز روز سه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا، در پاسخ به این سوال که سهم او به عنوان یک روزنامه‌نگار در مهار کرونا چیست، افزود: به عنوان حقوقدان و روزنامه نگار متعهد هستم که واقعیت‌ها را کشف کنم.

وی ادامه داد: من از مدت‌ها پیش نقش خود را در تعلیم دوستان مرتبط، خانواده و همکارانم در آمریکا، مغرب (جایی که اکنون در آنجا هستم) و سراسر جهان ایفا کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردبیر سابق مجله آنلاین "درون جهان عرب" اضافه کرد: من از شبکه‌های اجتماعی و دیگر راه‌های اطلاع‌رسانی به مردم درباره اظهارات نادرست یا سوء مدیریت مقامات دولتی که نه تنها مردم را سردرگم می‌کند بلکه در گسترش ویروس هم مشارکت دارد، اینکه چگونه ویروس گسترش می‌یابد، چگونه از بهداشت مناسب استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا با گسترش آن مقابله شود، آگاهی می‌دهم و موانع فرهنگی را برجسته می‌سازم.

میرز خاطرنشان کرد: من در حال کامل کردن مقاله‌ای درباره کووید-۱۹ در مغرب هستم و امیدوارم به زودی آن را منتشر سازم.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، تاکنون ۱۸۱ هزار و ۵۸۷ نفر در جهان به این بیماری مبتلا شده و هفت هزار و ۱۳۹ نفر جان ‌باخته‌اند.

از این تعداد، ۷۸ هزار و ۹۵۹ نفر هم از این بیماری بهبود یافتند.

در آمریکا هم برخلاف ادعاهای مقامات این کشور، چهار هزار و ۶۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۸۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. تنها ۱۷ نفر هم تا کنون خوب شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا آمریکا آمریکا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا

گسترش اعتراضات دانشجویی علیه نسل‌کشی در غزه در کشورهای مختلف بویژه آمریکا، هراس وزرای اسرائیلی را برانگیخته است و خواستار اقدام فوری برای مهار آن هستند.

به گزارش مشرق، «وجدان جهانی.. شعله های یک قیام جهانی» را برانگیخت». این بخشی از تحلیل روزنامه ترکیه‌ای «دوگرو هابر» از تظاهرات‌های دانشجویی در سراسر دنیا بویژه آمریکا علیه نسل‌کشی در غزه است.

این روزنامه در ادامه با تاکید بر اینکه بیداری مردمی نظام تحت هدایت آمریکا و اسرائیل را سرنگون می‌کند، نوشت که خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان با حمایت مقامات، «چهره واقعی کشورهای غربی» و حامیان آنها را آشکار کرد. به راستی «آزادی بیان و دموکراسی که تقدیس می‌شد کجا رفته است؟».

روزنامه ینی شفق ترکیه نیز در یادداشتی با تیتر «از خودتان خجالت خواهید کشید»، به گسترش نفرت در جهان نسبت به صهیونیسم و فروپاشی جایگاه و اعتبار «اسرائیل» پرداخت و نوشت که این امر پس از آن اتفاق افتاد که نوار غزه چهره واقعی قاتلان جنایتکار بین‌المللی را نشان داد.

در چنین فضای رسانه‌ای، رسانه‌های اسرائیلی نیز این روزها به صورت گسترده در حال پوشش «ناامیدی» وزرای اسرائیلی از وضعیت دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی در پی تظاهرات‌های گسترده در اعتراض به نسل‌کشی در غزه در دانشگاه‌های آمریکایی و بین‌المللی هستند.

این رسانه‌ها امروز گزارش دادند که در نشست روز گذشته کابینه، وزرا ضمن ابراز ناامیدی از دیپلماسی عمومی اسرائیل در قبال اعتراضات گسترده دانشجویی در سراسر جهان بویژه آمریکا علیه تل‌آویو، راهکارهایی نظیر انتشار ویدئوهایی از عملیات هفتم اکتبر حماس را پیشنهاد دادند. ویدئوهایی که در صحت بسیاری از آنها در همان‌ روزهای نخست جنگ تردید به وجود آمده بود.

وزیر اقتصاد رژیم اسرائیل در نشست روز گذشته اذعان کرد که « افکار عمومی آمریکا یک تهدید وجودی برای اسرائیل است».

این ابراز هراس و نگرانی در وزرای اسرائیلی پس از گسترش تظاهرات‌های دانشجویی علیه نسل‌کشی در غزه با هدف پایان دادن به این جنگ و توقفر کمک‌های مالی و نظامی به اسرائیل به وجود آمده است. تظاهرات‌هایی که در بیش از ۷۹ دانشگاه و کالج آمریکایی برپا شد و به دیگر کشورهای غربی و عربی از جمله کانادا، فرانسه، آلمان، بریتانیا، لبنان و ...نیز رسید.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، به نظر می‌رسد که غزه در زیر سوال بردن روایت اسرائیل از جنگ، موفق بوده است و این همان چیزی است که اسرائیلی‌ها را دیوانه می‌کند و آنها را به سوی متوسل شدن به جعل حقایق، پخش ادعاها و تحریف تمامی صداهایی که جنایات آنها را محکوم می‌کنند، تحت عنوان «یهودی‌ستیزی» سوق می‌دهد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بیداری انسانی در جهان در حال گسترش است
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا