Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد جنگنده‌های اف-۱۵ ائتلاف متجاوز سعودی در آسمان استان الجوف با شماری از موشک‌های فاطر-۱ رهگیری شدند و نتوانستند هیچ یک از ماموریت‌های خصمانه خود را عملیاتی کنند و پا به فرار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این در روز یکنبه گذشته نیز یحیی سریع اعلام کرد پدافند هوایی این کشور موفق به فراری دادن جنگنده‌های رژیم سعودی شد.

سریع درباره فراری دادن جنگنده‌های سعودی در روز یکشنبه گذشته در پیامی توییتری نوشت: «ارتش قهرمان یمن موفق شد با پدافند موشکی فاطر یک دو جنگنده اف ۱۶ رژیم سعودی را قبل از انجام عملیات از آسمان شهر الجوف فراری دهد.»

وی در ادامه نوشت: «همچنین ما توانستیم با پدافند موشکی فاطر یک جنگنده اف ۱۵ را در عملیاتی جداگانه از آسمان یمن دور کنیم.»

پیش‌تر نیرو‌های مردمی یمن در ۱۵ فوریه (۲۵ بهمن ماه) موفق شده بودند یک جنگنده تورنادو رژیم سعودی را در آسمان استان الجوف با همین سامانه ضد هوایی منهدم کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه دفاع موشکی انصارلله یمن جنگنده سعودی جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک بر تعهد به تلاش برای راه‌حلی که به اشغال فلسطین پایان داده و منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین شود، تاکیدکرد.
 
وی همچنین از کشورهای متحد با رژیم اشغالگر صهیونیست درخواست کرد تا از آغاز عملیات نظامی زمینی در رفح در جنوب غزه منصرف شده و بر پیامدهای فاجعه بار احتمالی برای فلسطینیان در غزه تاکید کرد.
 
گوترش بر ضرورت جلوگیری از قحطی با اطمینان از هدف قرار نگرفتن تلاش‌های بشردوستانه، کاروان‌ها، امکانات و افراد تاکید کرد.
 
پیشتر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بدون توجه به نتیجه مذاکرات آتش‌بس، حمله زمینی خود را در رفح آغاز خواهد کرد.
 
شهر رفح از زمان آغاز عملیات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه محل پناهندگی بسیاری از فلسطینیان شده است.
 

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»