Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار روح الامین قاسمی با اشاره به چهارشنبه آخر سال، اظهارکرد: تجربه تلخ حوادث سال های گذشته در مراسم چهارشنبه پایان سال، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده ها در آستانه ایام نوروز است.

وی تصریح کرد: پلیس، مخالف شادی و تخلیه هیجان در نسل جوان جامعه نیست اما زمانی که پای آزردن دیگران و تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت به میان می آید، موضوعی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: برخورد قاطعانه با معدود افرادی که با رفتارهای غیرقانونی، ناهنجار و پرخطر، ایجاد راه بندان، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش زا، امنیت عمومی شهرها را مختل می کنند، مطالبه به حق مردم از متولیان برقراری نظم و امنیت است که پلیس با جدیت و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.

این مقام ارشد انتظامی گلستان گفت: خانواده ها به عنوان اولین مرجع بازدارنده نقش مهمی برعهده داشته و با مراقبت از فرزندانشان کمک موثری در فراهم کردن آرامش و جلوگیری از حوادث تلخ دارند.

وی اضافه کرد: دستگاه های فرهنگی و رسانه ها هم می توانند با فرهنگ سازی و ارائه توصیه های لازم به مردم در خصوص چهارشنبه آخر سال، نقش بسزایی در کاهش حوادث داشته باشند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا می باشد، تجمع افراد برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال عامل بسیار خطرناکی برای شیوع این ویروس است لذا از همگی درخواست داریم با ماندن در منازل خود به قطع زنجیره شیوع کمک کنند تا دوباره آرامش و روال عادی زندگی به جامعه برگردد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، افرادی که امنیت، نظم عمومی و سلامت شهروندان را در چهارشنبه آخر سال دچار مخاطره کنند، با توجه به شرایط آنان تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرند.

کد خبر 4880441

منبع: مهر

کلیدواژه: روح الامین قاسمی فرماندهی انتظامی گلستان گرگان ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام شهرکرد گرگان ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان مشهد چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند