Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه به بیان راهکارهایی جهت استفاده بهتر از خانه‌نشینی در این ایام پرداخت. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پدیدۀ ویروس کرونا طی هفته‌های اخیر در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفته است. از اصلی‌ترین نکات پزشکی جهت جلوگیری از ابتلا به این بیماری، پرهیز از حضور در تجمعات و حضور در خانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان استاد حوزه علمیه و مفسّر قرآن کریم دربارۀ حال و هوای این روزهای مردم کشور و با اشاره به مسألۀ خانه‌نشنی آنان گفت:

در این روزها که جهت سلامت جامعه به ماندن در خانه توصیه شده است، با ارتباط معنوی از طریق دعا، زیارات، قرائت قرآن، خواندن کتب مفید و رفتار پر مهر و عطوفت با خانواده، از لحظات عمرمان بهره‌مند شویم.

پاداش بر آوردن نیاز بیمارانموسوی‌مطلق: مردها با ابزار محبت و شادی، به رونق صفای خانه بیفزایندحجت‌الاسلام عابدینی: قدر حضور در کنار خانواده‌ را بیشتر بدانیم

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبخ حسین انصاریان ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ماه رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • قرآن همه چیز ماست
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است