Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این اطلاعیه آمده است: حوزه‌های علمیه با تاسی به رهبری معظم و مراجع عظام (دامت برکاتهم) از آغاز بر اهمیت تنظیم همه امور و برنامه‌ها براساس دیدگاه‌ها وتوصیه‌های کارشناسان و متخصصان و مسئولان محترم تاکید داشته‌است.

در این اطلاعیه افزوده شده‌است: حوزه و بزرگان و نهادهای آن در این زمینه پیشگام و همراه و هماهنگ بودند و برخلاف برخی نظرات کج‌اندیشانه و شبهه افکنی‌های مغرضان و بیگانگان روحانیت و حوزه در همه مسائل کمک‌کار و همراه تصمیمات قانونی، تخصصی و کشوری بوده و خواهد بود که این اصل همچنان استمرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه حاکی است: اکنون که چالش ویروس کرونا و کووید ۱۹ به ابتلایی عالم‌گیر تبدیل شده و ایران عزیز و شهر مقدس قم نیز با این بلیّه مواجه شده، روشن است که محوریت توام عقلانیت و معنویت در پشت‌سرگذاردن این ایام کرونایی مهم‌ترین اصلی است که نباید فراموش شود و یا مورد کم‌توجهی قرار گیرد.

در این اطلاعیه بیان شده است: حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) قرن‌ها است که ملجا و پناه شیعیان و مسلمانان جهان و به‌ویژه مجاوران حضرتش بوده و خدمت به این آستان با کرامت مدال افتخاری برای اهالی ولایت‌مدار قم و علمای معظم آن است؛ خادمانی که در خلال قرون برای حفظ حریم این حرم و نشر معارف این خاندان شریف از هیچ جانفشانی و کوششی دریغ نکرده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: اما بدون شک هیچ موضوعی نمی‌تواند بهانه‌ای برای هتک حرمت این حریم کبریایی باشد و هرچند که برای مومنین بسته بودن درب این بارگاه سخت و جانکاه است، ولی مجاهده مدبرانه، عمل به تکالیف عقلی و شرعی در سایه صبر مومنانه، دعا و کوشش همه‌جانبه چون همیشه راهگشا و حلال مشکلات خواهد بود.

درقسمت دیگری از این اطلاعیه  آمده‌است: حال که بدخواهان و دشمنان  میهن و انقلاب و اسلام عزیز در این آزمون بدترین امتحان را دادند و در این شرایط بی‌رحمانه این بلا را به کارزاری اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مبدل کرده‌اند و با انجام اقداماتی افراط‌گرایانه و به‌دور از عرف شریعت درصدد ضربه زدن به ملت و انقلاب برآمده‌اند بدانند که چهره دشمنان و منافقان آشکارتر خواهد شد و ملت بزرگ ما و سپاه عظیم بهداشت و درمان و نیروهای مردمی و بسیجی و نیروهای مسلح و همه قشرهای اجتماعی، باردیگر در این صحنه پیروز و درخشان خواهند بود.

در این اطلاعیه تصریح شده است: با نهایت تضرع و التجا و توسل به آستان ملکوتی حضرات معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) رفع بلا و ابتلا از همه انسان‌ها، مسلمانان جهان و شیعیان و محبان امیرالمومنین را در این ماه پر فضیلت از خداوند منان خواهانیم.

روز گذشته گروهی از افراد به بهانه اعتراض به بسته شدن درهای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به‌عنوان بخشی از اقدام‌های جلوگیری از افزایش شروع ویروس کرونا در قم، مقابل یکی از درهای حرم مطهر تجمع کردند و در اقدامی حرمت‌شکنانه بخشی از یکی از درها را شکسته و وارد حرم شدند.

 تعطیلی موقت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دیروز گذشته در قالب یک بیانیه مشترک از سوی استاندار قم و تولیت‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران به‌منظور همراهی با روند مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا  اعلام شد.

براساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ، تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر درکشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا حرم حضرت معصومه (س) قم حضرت فاطمه معصومه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حرم حضرت معصومه س قم حضرت فاطمه معصومه بهداشت و سلامت ویروس کرونا حرم حضرت معصومه س قم حضرت فاطمه معصومه بهداشت و سلامت حضرت معصومه معصومه س حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است