Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@14:08:12 GMT

هتک حرمت حرم مطهر رضوی در پی توقف موقت زیارت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۳۷۸۴

هتک حرمت حرم مطهر رضوی در پی توقف موقت زیارت

ایسنا نوشت: پس از بسته شدن درب های حرم مطهر رضوی بعد از نماز مغرب و عشاء شامگاه گذشته به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، عده ای با هجوم به سمت حرم رضوی، به این اقدام اعتراض کرده و موجب هتک حرمت این آستان مقدس شدند. 

گفتنی است حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در پی ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت و درمان ، توقف موقت زیارت حرم رضوی را از روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تولیت آستان قدس رضوی روز گذشته در جمع  خدام آستان قدس تصریح کرده بود: متاسفانه گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که شرایطی که باب میل ما نیست را بر ما تحمیل میکند، اکنون  شرایط استثنایی داریم، این موضوع شعار، سیاسی کاری یا شایعات نیست. این خطر و گرفتاری جدی است که کل دنیا را درگیر کرده، موضوع شوخی بردار نیست.

همچنین چندی پیش دفتر مقام معظم رهبری طی اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار میشد، امسال به علت توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم له به مشهد سفر نخواهند کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی

خادمیاران رضوی فولاد کلایی بخش رودبست شهرستان بابلسر از امروز در سالروز شهادت امام جعفر صادق به مدت ۴روز در چایخانه صحن مطهر امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی شروع به فعالیت و خدمت رسانی به زائرین کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079569 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد