Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:03:22 GMT

بخواهند لیگ را شروع کنند باید ۳هفته زودتر بگویند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۳۸۰۹

بخواهند لیگ را شروع کنند باید ۳هفته زودتر بگویند

مربی دروازه‌بانان تیم استقلال گفت: با وجود ۱۰ بازی استقلال و ۳ بازی جام حذفی لیگ اگر از اوایل اردیبهشت هم استارت بخورد تا اواخر خرداد طول می‌کشد.

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم استقلال از اینکه مسابقات لیگ برتر تا پایان فروردین‌ماه تعطیل شده است ابراز خوشحالی می‌کند.

به نظرتان لیگ باید تعطیل می‌شد؟
وقتی ستاد مبارزه با کرونا گفته اوجگیری این بیماری در هفته اول و دوم فروردین است ما چطور می‌توانستیم از دوشنبه این هفته استارت تمرینات‌مان را بزنیم؟ خیلی خوب شد که رقابت‌ها را تعطیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این فقط برای ما نیست.


منظورتان اروپاست؟
اصلاً این ویروس جهانگیر شده و همه دنیا را فرا گرفته است. اصلاً باید اسمش را به «جهانگیر» تغییر بدهند. شنیدم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا هم به تعویق افتاده است. وقتی همه دنیا این وضعیت را دارد یعنی اوضاع خیلی وخیم است.

بیشتر بخوانید:

اسم کرونا را بگذارید "جهانگیر"!/ هر کاری دنیا کرد ما هم همان را انجام بدهیم


با این وضعیت و تعداد زیادی از مسابقات این فصل فکر می‌کنید لیگ تمام بشود؟
بعید می‌دانم با این وضعیت لیگ به موقع تمام شود. شاید لیگ امسال را سال بعد برگزار کنند.


یعنی یک بار دیگر لیگ نوزدهم را از ابتدا برگزار کنند؟
من تصمیم‌گیرنده نیستم ولی این را می‌توان متوجه شد که با وجود ۱۰ بازی استقلال و ۳ بازی جام حذفی لیگ اگر از اوایل اردیبهشت هم استارت بخورد تا اواخر خرداد طول می‌کشد. این درست زمانی است که هر سال ما برای لیگ جدید بدنسازی را استارت می‌زدیم.


اگر مقرر شود لیگ از ابتدای اردیبهشت استارت بخورد چه مقدار باید بدنسازی کنید؟
حداقل ۲ تا ۳ هفته زودتر باید به ما بگویند. باید بدن بازیکنان‌مان را آماده کنیم تا به شرایط مسابقه برسند. اگر یک مرتبه بخواهیم بدون تمرین به لیگ برویم کلی مصدوم روی دست تیم‌ها باقی می‌ماند.


راهکاری دارید؟
فکر می‌کنم ما هم باید تابع کل دنیا باشیم. ببینیم دنیا در قبال این ویروس چه می‌کند ما هم همان کار را بکنیم. چون هر تصمیمی در این شرایط و بر خلاف دنیا، نوعی تک‌روی محسوب می‌شود. شاید لازم است همه مسئولان فوتبالی آسیا و منطقه با هم همفکری کنند. البته این هم کار سختی است و باید به برو بچه‌های سازمان لیگ هم حق داد که شرایط سختی را سپری می‌کنند. هر هفته بدون بازی و این همه مسابقه! در لیگ برتر، دسته یک و باقی رقابت‌ها.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بهزاد غلامپور استقلال ویروس کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، برنارد هیل بازیگری که برای بازی در نقش شاه تئودن در سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و کاپیتان ادوارد اسمیت در «تایتانیک» شهرت داشت، درگذشت. او ۷۹ ساله بود.

هیل نخستین بار سال ۱۹۸۲ با نام یوسر هیوز در مینی سریال «پسرانی از مواد سیاه» آلن بلیزدیل بازی کرد و با آن به شهرت رسید. همان سال، او نقش گروهبان پاتنم را در فیلم «گاندی» به کارگردانی ریچارد آتنبرو بازی کرد. هیل در چندین سریال تلویزیونی بریتانیایی دهه ۷۰ و ۸۰ هم ظاهر شد که «من، کلودیوس»، «اتاق‌ها» و «روباه» از جمله آنها هستند.

سال ۱۹۹۷، هیل نقش کاپیتان اسمیت را در فیلم «تایتانیک» جیمز کامرون که برنده ۱۱ جایزه اسکار شد، بازی کرد. او سپس به مجموعه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون پیوست و در «دو برج» و «بازگشت پادشاه» در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در نقش پادشاه تئودن ظاهر شد که فیلم دوم نیز ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد. به این ترتیب هیل در ۲ فیلم از ۳ فیلمی که بیشترین جوایز اسکار را تا به امروز دریافت کرده‌اند، بازی کرده است. فیلم سوم که این رکورد را دارد «بن هور» است.

هیل سال ۲۰۱۵ در نقش دوک نورفولک، عموی آن بولین در مینی سریال «تالار گرگ» بازی کرد. این سریال هم برنده جایزه بفتا برای بهترین سریال درام شد.

برنارد هیل متولد سال ۱۹۴۴ در منچستر بود و در طول دوران بازیگری خود که بیش از پنج دهه را دربرگرفت، در فیلم‌های مهم دیگری چون «رویای یک شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹)، «جنایت واقعی» (۱۹۹۹)، «شاه عقرب» (۲۰۰۲)، «والکری» (۲۰۰۸) و صداپیشگی در انیمیشن «پارا نورمن» (۲۰۱۲) حضور داشت.

آخرین نقش آفرینی وی در کنار مارتین فریمن در درام پلیسی «پاسخ دهنده» است که پخش فصل دوم آن از همین هفته در شبکه یک بی‌بی‌سی شروع می‌شود.

کد خبر 6097919

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند