Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در راستای تحقق رسالت خود برای تولید محتوای الکترونیکی اقدام به فراخوان برای تولید محتوا کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در راستای تحقق رسالت خود برای تولید محتوای الکترونیکی و ارائه آن به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی، گروه‌های جهادی و مردم مناطق هدف اقدام به فراخوان برای تولید محتوا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از برنامه‌های قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا تولید محتوای براساس نیاز و فراهم سازی امکان استفاده از این محتوا‌ها برای مخاطبان مربوطه در سطح کشور است. این قرارگاه در راستای تحقق رسالت خود برای تولید محتوای الکترونیکی و ارائه آن به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گروه‌های جهادی و فعلان تولید محتوا اقدام به فراخوان برای تولید محتوا کرده است.

بدیهی است اعتباربخشی محتوا‌های تولید شده، بر اساس این ضوابط صورت می‌گیرد و سپس زمینه استفاده کشوری آن‌ها (از طریق پایگاه جهادگران) با حفظ مالکیت معنوی فراهم می‌گردد. متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل و وجود امکانات مورد نیاز، در قالب پادکست، کتابچه، اینفوگرافی، ویدئوکلیپ، موشن گرافی، انیمیشن، پوستر، عکس نوشته و عکس را ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، علاقمندان برای ارسال محتوا به آدرس  jahadgaran_salamat@ در اپلیکیشن بله، ایتا و تلگرام مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی فراخوان تولید محتوا دانشگاههای علوم پزشکی برای تولید محتوا تولید محتوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است

رسول شکری نیا در گفتگو با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: با توجه به سند تحول سازمان، تولید برنامه‌های محتوایی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل آینده در صدا و سیمای گلستان در جریان است.

شکری نیا بر همکاری‌های رسانه‌ای در فضای ایثار و شهادت و ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کرد و افزود: وظیفه ذاتی رسانه ملی پرداختن به مقوله ایثار و شهادت است و صداوسیمای گلستان آمادگی تولید برنامه‌های مختلفی را در حوزه ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون و بدهکار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هر چقدر که در راه خدمت رسانی به آنها گام برداریم باز هم کم است، گفت: برنامه‌سازان رسانه استانی همچون سال‌های گذشته همه توان و ظرفیت خودرا برای معرفی ارزش‌ها و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به کار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می‌کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند و این بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت دهی درست بتواند با برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره‌های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

اسدی با تشکر از پوشش و توجه خوب صدا و سیما به مسائل ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان گفت: تعامل بسیار خوبی میان بنیاد شهید وصداوسیمای گلستان برای تولید برنامه‌های محتوایی در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب