Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی محمد لروند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم هر فردی در مدیریت بحران و برعکس آن شدت بحران بسیار تاثیرگذار است.
امام جمعه کنگاور ادامه داد: به عنوان نمونه من وقتی موارد بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت را رعایت می کنم زنجیره فراگیری بیماری کوچکتر می شود، اما اگر رعایت نکردم ممکن است با آلوده کردن اعضای خانواده و اطرافیان وحتی سایر مردم‌ زنجیرهای بیشتری را گسترش دهیم که بعد قابل جبران نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همه بیاییم با نشستن در خانه قطع کننده این ویروس خطرناک ‌و نامبارک باشیم.
حجت الاسلام لروند در ادامه تاکید کرد: صله رحم مهم هست اما سلامتی و حفظ جان از همه چیز مهم تر است.
وی در ادامه همچنین تاکید کرد: زیارت اهل قبور و پنج شنبه آخر سال چون ممکن است سلامتی مردم را تهدید کند نه تنها ثوابی ندارد بلکه گناه هم دارد.
او در ادامه گفته های خود خاطرنشان کرد: دفتر امام جمعه کنگاور از اولین شهرهای کشور بود که اقدام به تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا کرد که می توان به ۱۴ مرحله ضدعفونی در محله ها و معابر سطح شهر با حضور اعضای ستاد نماز جمعه اشاره کرد.
وی گفت: شخص امام جمعه در ضدعفونی محله فرهنگیان اقدام کرد و همین حرکت باعث تشویق جوانان انقلابی شد.
امام جمعه کنگاور در ادامه از برگزاری جلسه با رییس شبکه بهداشت و معاونین و رییس بیمارستان و توصیه های لازم به آنها خبر داد و گفت: جلسه ای نیز با شهردار کنگاور و یکی از معاونین او برای تاکید بیشتر نسبت به ضد عفونی معابر شهری انجام گرفت.
حجت الاسلام لروند در پایان اظهارداشت: طی ۶ مرحله اقلام شوینده و بهداشتی و سبدهای غذایی بین صدها خانواده تقسیم شدکه هزینه آن از خیرین جمع آوری ‌و تقریبا در کشور کم نظیر بود.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۲۱ نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۳۶ نفر رسید که ۱۱ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز دوشنبه (۲۶ اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۵۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۵۳۴ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۱۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۶۱ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۰ نفر در اسلام آبادغرب، ۲۸ نفر در سنقر، ۱۷ نفر در کنگاور، سه نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه خانواده مدیریت بحران نماز جمعه ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امام جمعه کنگاور سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد