Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:32:28 GMT

آماده‌باش پلیس خراسان‌جنوبی برای چهارشنبه‌سوری

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۴۳۷۴

آماده‌باش پلیس خراسان‌جنوبی برای چهارشنبه‌سوری

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت های بیشتری در تجمعات و تردد شهروندان در چهارشنبه پایان سال اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع با تأکید بر اینکه پلیس تمهیدات لازم را برای تعطیلات نوروزی پیش‌بینی کرده، گفت: تدابیر امنیتی برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده و پلیس به‌شدت با متخلفان و عاملان ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: متأسفانه تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته ناشی از حرکات و اقدامات برخی در آستانه‌ ایام نوروز، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌هاست که در همین راستا خودروی مزاحمان تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: برخورد قاطعانه با افراد معدودی که با رفتارهای غیرقانونی، ناهنجار و پرخطر، ایجاد راهبندان، سد معبر، ایجاد مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، نظم و امنیت عمومی شهرها را مختل می‌کنند، مطالبه‌ به‌حق آحاد مردم از متولیان اصلی برقراری نظم و امنیت است.

شجاع  افزود: آمارها نشان می‌دهند که بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند که توصیه ما به خانواده‌ها این است از خرید و استفاده مواد محترفه جداً خودداری کنند و مراقب فرزندان خود باشند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.

وی تصریح کرد: نگهداری مواد محترقه غیرمجاز  برخلاف قانون بوده و می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای خود و دیگران به همراه داشته باشد و در ماده‌ی 618 قانون مجازات اسلامی آمده است «هر کسی با هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا با تعرض به افراد، موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی شود یا مردم را از کسب و کار باز دارد، به حبس از سه ماه تا یک سال و تا (74) ضربه شلاق محکوم می‌شود».

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در پایان گفت: از مردم فهیم استان خراسان‌جنوبی درخواست داریم به‌منظور رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین ایمن‌بودن از خطرات چهارشنبه پایان سال از منازل خود خارج نشده تا پایان سال امنی را برای خود و دیگران رقم بزنیم.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی چهارشنبه سوری پلیس ویروس کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد