Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:42:39 GMT

شاخص کل بورس رشد ۴۱۱ واحدی داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۴۶۱۸

شاخص کل بورس رشد ۴۱۱ واحدی داشت

شاخص کل بورس صبح امروز با ۴۱۱ واحد رشد در ارتفاع ۵۰۶ هزار و ۴۹۱ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار صبح امروز (سه شنبه 27 اسفند) در چهارمین روز کاری خود در هفته جاری با 411 واحد رشد در ارتفاع 506 هزار و 491 واحدی قرار گرفت. بر اساس جدول نمادهای پربیینده بورس صبح امروز شبندر 273 واحد، وبملت با 193 واحد، شپنا با 104 واحد و شتران با 75 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و در مقابل نمادهای فملی با 233 واحد، اخابر 156 واحد، وخارزم با 70 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمادهای وبملت - بانك ملت،غگل - گلوكوزان‌، شپنا - پالايش نفت اصفهان، وتجارت - بانك تجارت، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و غسالم - سالمين‌ صبح امروز در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها نمادهای وبملت - بانك ملت و شپنا - پالايش نفت اصفهان روند نزولی داشتند.

 

بنابراین گزارش صبح امروز (27 اسفند) شاخص کل فرابورس با رشد 2 واحدی در ارتفاع 6 هزار و 550 واحد قرارداشتند. ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، سبزوا - سيمان لار سبزوار، غشهداب - كشت و صنعت شهداب ناب خراسان، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان و دي - بانك دي در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس بودند که در میان آنها نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان و دي - بانك دي روند نزولی داشتند.

 

 

این در حالی است که شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته (دوشنبه 26 اسفند) در سومین روز کاری خود در هفته جاری رشد 8975 واحدی در ابتدای معاملات داشت و با این رشد در ارتفاع 503 هزار و 381 واحدی قرار گرفت و در ادامه روز این روند صعودی ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس با ۱۱۵۴۸ واحد رشد معادل ۲.۰۳۴ درصد به ۵۰۵ هزار و ۹۵۴ واحد رسید. بر اساس جدول معاملاتی روز گذشته شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۳۰۷۸ واحد افزایش معادل ۲.۰۳۴ درصد به ۱۳۴ هزار و ۸۴۷ واحد،  شاخص کل «هم وزن» با ۲۲۳۵ واحد رشد معادل ۱.۳۰ درصد به ۱۷۴ هزار و ۶۴۲ واحد،  شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۴۸۷ واحد افزایش، معادل ۱.۳۰ درصد به ۱۱۶ هزار و ۱۹۰ واحد،  شاخص آزاد شناور با ۱۵۵۶۱ واحد کاهش، معادل ۲.۴۸ درصد به ۶۴۴ هزار و ۶۶ واحد،  شاخص بازار اول با ۸۷۶۵ واحد افزایش معادل ۲.۴۸ درصد به ۳۵۸ هزار ۶۸۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۱۸۴۰ واحد رشد معادل ۲.۰۸ درصد، به یک هزار و ۶۹ واحد رسید.

 

صبح روز گذشته نمادهای فملی، فولاد، وبملت، رمپنا، همراه، شپنا و اخابر به ترتیب با 911، 834، 537، 470، 399، 365 و 322 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. صبح روز گذشته نمادهای وبملت - بانك ملت، غگل – گلوكوزان، وتجارت - بانك تجارت، خساپا – سايپا، شپنا - پالايش نفت اصفهان، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ و فولاد - فولاد مباركه اصفهان در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که همگی روند صعودی داشتند.

 

در پایان معاملات روز گذشته نمادهای وتجارت – بانک تجارت، وبملت – بانک ملت، فاراک – ماشین سازی اراک، خساپا- سایپا، ونوین – بانک اقتصاد نوین، فولاد – فولاد مبارکه اصفهان و شپنا – پالایش نفت اصفهان در صدر لیست نمادهای پربیننده بورس قرار داشتند که همگی روند صعودی داشتند. در پایان معاملات روز گذشته ۷ نماد فملی  با ۸۸۱ واحد، فولاد  با ۶۷۰ واحد، فارس با ۵۵۳ واحد،  اخابر با ۴۹۳ واحد، رمپنا  با ۴۵۶ واحد،  پارس با ۴۵۲ واحد و همراه با ۴۱۴ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند و به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس، در ۷۸۵ میلیون و ۲۷۴ هزار نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۲۵۸ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۵۰ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس بر شاخص کل بورس بیشترین تاثیر نفت اصفهان روز گذشته صبح امروز واحد رشد معادل ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه‌ ۵ اردیبهشت ماه با افزایش ۸۱۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۶۰ هزار و ۳۰۹ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳