Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع ویروس کرونا در کشور هلند باعث تعطیلی مراکز خرید، رستورانها و کافی‌ شاپ‌ها در این شد؛ در پی این اتقاق صف‌های طولانی برای خرید ماری‌جوانا ایجاد شد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با شیوع ویروس کرونا در کشور هلند و اعلام شرایط اظطرار و تعطیلی برخی مراکز در این کشور، صف های طولانی خرید "ماری‌جوانا" در هلند شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری "newsweek" در گزارشی نوشت، با شیوع کرونا در هلند، مقامات دولتی این کشور دستور به تعطیلی مراکز خرید، رستورانها و کافی‌شاپ‌ها را صادر کردند؛ این اقدام باعث ایجاد صف‌های طولانی برای خرید ماری‌جوانا در جلوی کافی‌شاپ‌ها شد.

"جاپ ویسر"،عکاس هلندی، عکس‌هایی را که در "اوترخت" ، "گرونینگن" و "آیندهوون" گرفته است را به اشتراک گذاشت و نشان داد که ده‌ها نفر منتظر خرید از کافی شاپ‌ها هستند.

ویسر در صفحه خود نوشت:« در همه جای هلند مردم برای خرید ماری‌جوانا صف‌های طولانی‌ای تشکیل دادند.»

فروش ماری‌جوانا در هلند آزاد است؛ طبق قانونی که در سال 1976 در پارلمان این کشور تصویب و قانونی شد، هر نفر می‌تواند تا سقف 5 گرم ماری‌جوانا از فروشگاه های مجاز تهیه کند.

غارت فروشگاه‌ها و به‌رخ‌کشیدن احتکار کالا توسط مردم در کشورهای غربی+تصاویرغارت قفسه‌های سوپرمارکت در انگلیس! + تصاویرموج هراس کرونا در غرب به فروشگاه‌های اینترنتی رسید/انبارهای آمازون خالی شد

انتهای پیام/

R1545/P/S2,24,1392/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مواد مخدر ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر ویروس کرونا مواد مخدر ویروس کرونا خرید ماری جوانا صف های طولانی شاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کد خبر 6100113 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • عکس‌| پایان مصدومیت طولانی‌مدت یک پرسپولیسی
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • فیلم| تظاهرات هزاران نفری در حمایت از غزه در هلند
  • فیلم| حمله به دانشجویان حامی فلسطین در هلند
  • ثبت رکورد طولانی ترین پرش اسکی توسط تیم ردبول (فیلم)
  • نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر
  • گزارش تلویزیون هلند از نسل تازه موشک‌های ایران