Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه گفت: در سال جاری 25 پرونده تخلف برداشت‌ غیرمجاز از معادن در ساوه به مراجع قضایی ارجاع شد.

جعفر گندمکار در گفتگو با خبرنگار ایسنا، به محدودیت اختیارات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در حوزه معدنی اشاره کرد و افزود: در پی موافقت رئیس سازمان برای تفویض اختیارات به شهرستان ساوه، بسیاری از مشکلات و موانع حوزه معدن برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ۵۳ مورد بازدید از نحوه فعالیت و چگونگی برداشت از معادن شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در نتیجه این بازدیدها ۲۵ مورد برداشت غیرمجاز از معادن مشاهده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی ارسال شده است.

گندمکار در ادامه هرگونه حمل مواد معدنی را منوط به داشتن بارنامه دانست و افزود: هم اکنون ۵۶ واحد معدنی در سطح شهرستان فعالیت دارند و بازدیدهای موردی و مستمر از محدوده‌های اکتشافی معادن فعال در حوزه استحفاظی شهرستان صورت می‌گیرد.

وی نظارت بر محدوده‌های اکتشافی معادن و نیز بهره‌برداری از معادن را دو ماموریت ذاتی مدیریت صنعت، معدن و تجارت در حوزه معادن بیان کرد و افزود: در سال جاری ۶ مورد درخواست اکتشاف در حوزه معادن فلزی و غیرفلزی واصل شده است.

وی به بازدید از هفت معدن شهرستان به منظور دریافت مواد ناریه جهت انجام عملیات انفجار برای اکتشافات اشاره کرد و افزود: هرگونه عملیات اکتشاف و توسعه ای در معادن باید با حضور مسئول فنی معدن صورت گیرد تا بهره‌برداران معدنی در مسیر خطا قرار نگیرند.

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه گفت: هرگونه برداشت و عملیات اکتشاف حتی از ملک شخصی منوط به اخذ مجوز است و در صورت مشاهده با تشکیل پرونده جهت صدور رای به دستگاه قضائی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معادن ساوه استانی اقتصادی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز