Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام و المسلمین‌حسن روحانی امروز سه شنبه در مراسم بهره برداری از قطعات ۲ و ۳ آزاد راه همت -کرج اظهار ضمن قدردانی از کسانی که در اجرای این پروژه فعالیت داشتند، گفت: در آغاز این دولت قطعه اول را افتتاح کردیم، قطعه ۲ و ۳ که الان افتتاح شد در آغاز دولت ۳ درصد اجرایی و عملیاتی بود و ۹۷ درصد در این ۶ سال اعتبار تامین و اجرا شده است و امروز به صددرصد رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این اتوبان اهمیت ویژه دارد. سال‌ها بود که مردم از آزاد راه اتوبان همت عبور می کردند و یکمرتبه با تابلویی به نام پایان اتوبان مواجه می‌شدند و  ناچار بودند به سمت چپ گردش کنند.  از روز پنجشنبه این مسیر و این راه به روی مردم باز می شود و آن تابلو قرمز پایان اتوبان برداشته  و موجب خوشحالی مردم تهران و کرج می‌شود.
رییس جمهوری ضمن تبریک به مردم استان البرز گفت: در این ماه های اخیر سه پروژه مهم را افتتاح کردیم که بسیار اهمیت داشت. یکی مترو هشتگرد برای استان تهران و البرز افتتاح شد. دومین پروژه آزاده راه شمال بود که افتتاح شد و بسیار اهمیت داشت.
 روحانی اضافه کرد: آزاد راه تهران- شمال صنعت جاده سازی و قدرت ایران را در ایجاد تونل و پل به نمایش می گذارد. آن ۳۲ کیلومتری که جای آن ۹۰ کیلومتر را گرفته است سراسر پل یا تونل است و این قدرت مهندسین ایران را نشان می دهد که بسیار حایز اهمیت است.
وی گفت: سومین پروژه هم در آستانه سال جدید افتتاح شد قطعه ۲ و ۳ آزاده راه شهید همت – کرج بود به بهره برداری رسید. تقریبا سه سال است که ما هرسال به آقای دکتر نوبخت می‌گوییم که آیا این اتوبان افتتاح می شود و او هم همیشه به ما قول می دهد که تلاش می کنیم تا عید افتتاح شود خدا را شکر با کمی تاخیر به افتتاح رسیدیم.
رییس جمهوری گفت: سال ۹۹ مردم از این جاده استفاده می کنند.  این کار انجام خواهد گرفت. بقیه طرح ها و پروژه های دیگر هم در سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.  
روحانی یادآور شد: ۱۰ هزار میلیاردتومان برای این آزادراه‌ها اعتبار هزینه شده است که ارزش فعلی این آزاد راه ها ۲۵ هزار میلیارد تومان است. بنابراین سرمایه خوبی برای مردم است.

 در برابر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی تعظیم می‌کنیم

وی در ادامه گفت: من به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و بهداشتی که شبانه روز مشغول هستند و تلاش می‌کنند و جان بسیاری از مردم را نجات دادند و الان هم در حال درمان بیماران بستری در بیمارستان‌ها هستند، خداقوت می‌گوییم و در برابر آنها تعظیم می‌کنیم و برای همه مریض‌ها آرزوی سلامت و شفا می‌کنیم.
رییس جمهوری با بیان اینکه این روزهای سخت خواهد گذشت و این غم پایان خواهد رسید، گفت: با کمک مردم و همت پزشکان از این روزهای سخت عبور می‌کنیم. شفا دست خدا است، آینده و عظمت کشور دست خدا است و توجه ما باید کاملا به خداوند باشد.  
روحانی افزود: امسال جسم ما از امکان متبرکه به دلایل بهداشتی فاصله دارد. اما روح ما از هرسال به آنها نزدیکتر است. به خصوص امسال و روز اول فروردین به نام ما مولای ما حضرت موسی بن جعفر (ع) است و فرزندان عزیز و بزرگوارش از امام هشتم تا حضرت معصومه و شاه چراغ از او هستند.
ادامه دارد 

برچسب‌ها ویروس کرونا محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی حسن روحانی حسن روحانی ویروس کرونا محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش