Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمید جمشیدی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: با توجه به محدودیت‌های حضور فیزیکی در فضای اجتماعی خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و در عین حال ارائه خدمات انسان دوستانه در راستای افزایش تاب‌آوری در شرایط جدید خانواده‌ها تا زمان سپری شدن شرایط بحرانی، طرح ملی خدمات بشردوستانه از سوی اعضای سازمان جوانان با موضوعات سلامت روان و نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سایر اعضای خانواده، در فضای مجازی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با ویروس کرونا با انتشار و انعکاس اخبار و فایل‌های آموزشی و حمایتی جمعیت هلال احمر در فضای مجازی، کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده در جهت کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه بخش‌هایی از اهداف طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای جوانان است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: پویش ملی "لبخند" و پویش ملی"با خانواده"، پویش ملی"هلال آماده"، جشنواره فیلم و عکس بشردوستی، جشنواره نقاشی" دنیای رنگی من"، جشنواره خاطره نویسی باعنوان ماه و قلم، طرح ملی"آوای وطن"، قصه گویی تلفنی "مهرگویان"تلفن گویای رایگان، تیم‌های سحر و سحاب از برنامه‌های مهم طرح خدمات بشر دوستانه در لرستان است.

جمشیدی گفت: هم اکنون نیز از سوی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در سطح شهر‌های استان ۹ پویش بزرگ با هدف حساس کردن مردم استان و ارائه آموزش‌ها در قالب پروتکل‌های گوناگون جهت مراقبت بیشتر و مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی در مهار ویروس کرونا و استفاده از مهارت‌های داوطلبان و افراد علاقه‌مند سامانه ۳۰۰۰۲۱۷۴ نیز از سوی سازمان جوانان تشکیل شده است که متقاضیان می‌توانند جهت مشارکت نام و نام خانوادگی، سن، محل سکونت، رشته تحصیلی خود را به ان از طریق پیامک ارسال یا به شعب جمعیت هلال احمر در شهر‌های استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا هلال احمر جمعیت هلال احمر هلال احمر ویروس کرونا طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از سراسر استان برگزار می‌شود.

ب️ه گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، رشید فریدپور درباره آغاز دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) اظهار کرد: دوازدهمین مرحله استانی مسابقات آماده از فردا هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان شهرضا در مرکز آموزش‌های تخصصی استان اصفهان برگزار می‌شود.‌

️ وی افزود: این مسابقات در دو بخش مجزا ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) در هشت آیتم مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری برگزار خواهد شد.

️️ معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه آموزش‌های طرح ملی دادرس در کانون‌های دانش آموزی استان ارائه شده است، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۲۷ تیم منتخب از دختران در روز هفدهم اردیبهشت ماه و ۲۵ تیم منتخب از پسران در روز هجدهم اردیبهشت ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

️ فریدپور هدف از برگزاری این دوره مسابقات را ارتقای مهارت‌های امدادی دانش‌آموزان دانست و به انتخاب یک تیم در بخش جام بشردوستی با محور فعالیت‌های بشردوستانه و رویدادهای اخلاقی اشاره کرد.

کد خبر 751512

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه