Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دادگاه عمومی بخش موسیان و دشت عباس گفت: در پی انتشار چندین کلیپ آتش زدن منازل و خودرو در فضای مجازی و مطرح کردن درگیری قومی در دشت عباس از توابع این شهرستان، عوامل انتشار فیلم تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

«عین الله نیازی فر» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: فرد و یا افرادی با انتشار چندین کلیپ آتش زدن خودرو و منازل که در یکی از استان های همجوار اتفاق افتاده بود، تلاش کردند این اتفاق را به بخش دشت عباس مرتبط کنند که موضوع کاملا کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برخی با انتشار این کلیپ در تلاش هستند منطقه را نا امن جلوه دهند، گفت: بدون شک دادگاه بخش موسیان و دشت عباس با برهم زنندگان نظم و امنیت منطقه برابر قانون برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به افراد یا شخص خاصی را نخواهد داد.

 

 نیازی فر یادآور شد: در راستای این شایعه و ناامن خواندن منطقه پرونده ای در این دادگاه تشکیل و پلیس فتا مامور پیگیری این موضوع  خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: عوامل دخیل در انتشار  این کلیپ ها به نام بخش دشت عباس  تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و این دادگاه برابر قانون با شایعه كنندگان برخورد خواهد کرد.

 

سرپرست دادگاه موسیان و دشت عباس در پایان ضمن هشدار به عوامل ایجاد چنین شایعاتی، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد فضای مجازی به بستری برای برهم زدن آرامش و آسایش مردم تبدیل شود.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان ایلام دادگاه دهلران دشت عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود