Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@10:28:48 GMT

کرونا انتخابات مقدماتی در آمریکا را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۵۴۴۶

کرونا انتخابات مقدماتی در آمریکا را لغو کرد

بنا بر گزارش شبکه سی‌ان‌ان، «مایک دیواین» فرماندار جمهوری‌خواه ایالت اوهایو اواخر وقت شامگاه دوشنبه (به وقت محلی) اعلام کرد، در نتیجه شیوع ویروس کرونا انتخابات مقدماتی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در این ایالت برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می‌شود.

طبق برنامه قبلی قرار بر این بود که اهایو و سه ایالت فلوریدا، آریزونا و ایلینوی روز سه شنبه (امروز) انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سی‌ان‌ان، فرمان لغو انتخابات مقدماتی در اوهایو از سوی «ایمی اکتون» مدیر سازمان بهداشت این ایالت آمریکا صادر شده است.

در فرمان این مقام بهداشتی ایالت اوهایو تاکید شده است، به منظور مقابله با تهدید قریب‌الوقوع و خطر بزرگ در معرض ویروس کرونا قرار گرفتن تعداد بسیاری از جمعیت این ایالت به ویژه سالمندان و افراد دارای سیستم امنیتی ضعیف و دارای سابقه بیماری‌های ضمنی، اماکن رای‌گیری در روز ۱۷ مارس (امروز ۲۷ اسفند) بسته خواهند بود.

به گفته او، فرمان بستن اماکن رای‌گیری «فورا لازم الاجرا است، با قدرت کامل اجرا خواهد شد و تا زمانی که وضعیت اضطراری اعلام شده توسط فرماندار ادامه داشته باشد، پابرجاست».

پیش از صدور فرمان «ایمی اکتون» رئیس سازمان بهداشت اوهایو، فرماندار این ایالت روز دوشنبه (دیروز) با رجوع به دادگاه، خواستار به تعویق افتادن انتخابات شد اما دادگاه دست رد به سینه او زده بود.

خبرنگار سی‌ان‌ان با اشاره به حکم روز گذشته دادگاه و دستور امروز مدیر سازمان بهداشت اوهایو به سراغ «فرانک لا روز» دبیر این ایالت رفت و از او سوال کرد: آیا فرمان مدیر بهدشات اوهایو حکم دادگاه را نقض نکرده است؟

در حال تکمیل..

310311

کد خبر 1365944

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا انتخابات مقدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید امروز دوشنبه موضع واشنگتن را در قبال بازداشت‌های احتمالی توسط دادگاه کیفری بین‌المللی در اسرائیل ابراز و ادعا کرد که این دادگاه "صلاحیتی" در این خصوص ندارد.

این اظهارات در بحبوحه افزایش ابهامات مبنی بر اینکه دادگاه لاهه می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و همچنین سایر مقامات اسرائیلی را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه صادر کند، بیان می‌شود.

رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: [رژیم]اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی [رژیم صهیونیستی]را این هفته صادر کند.

 این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که [رژیم]اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

هنگامی که از «دادگاه کیفری بین‌المللی» در مورد گزارش‌های رسانه‌ای درباره حکم دستگیری‌ها سوال شد، این دادگاه به ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که «تحقیقات مستقلی در رابطه با وضعیت کشور فلسطین در حال انجام است» و «در این مرحله اظهارنظر دیگری نداریم».

این دادگاه سه سال پیش تحقیقاتی را در مورد جنایات جنگی اسرائیل در جنگ این رژیم و حماس در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان