Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:51:27 GMT

ماجرای آپارتمان‌های پرسپولیس به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۵۴۹۷

ماجرای آپارتمان‌های پرسپولیس به کجا رسید؟

مدیر امور مالی و سرپرست معاونت اداری مالی پرسپولیس گفت: مراحل انتقال سندهای مالکیت آپارتمان‌های باشگاه، وام بانکی، اسناد و چک‌ها بین طرفین در حال انجام بوده و مراتب نیز در دی ماه سال جاری به اطلاع مجمع محترم رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی انتشار اخباری مبنی بر صورت گرفتن تخلفاتی در مالکیت چند واحد آپارتمان متعلق به باشگاه، فرامرز دیناروند، مدیر امور مالی و سرپرست معاونت اداری مالی پرسپولیس توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیناروند در این زمینه گفت: برابر اسناد موجود در باشگاه، در سالهای ابتدایی دهه ۹۰، به منظور تامین وثیقه بانکی در دریافت تسهیلات برای حل بخشی از مشکلات آن زمان، املاک هبه شده و در اختیار باشگاه، با مصوبه هیات مدیره جهت ارایه به بانک به نام معاون اجرایی وقت باشگاه شد تا جهت دریافت تسهیلات، اقدامات فوری لازم صورت پذیرد که این موضوع از همان سال در صورتهای مالی و گزارش سازمان حسابرسی و نیز تکالیف مجمع، در تمام چند سال گذشته تا کنون اعلام شده است.

وی افزود: از سویی دیگر ایشان از سال ۱۳۹۲ تا به حال طی اظهارنامه های رسمی، نامه ها و مکاتباتی که در دبیرخانه باشگاه ثبت شده اند، مراتب را به اطلاع باشگاه رسانده و در خصوص انتقال اسناد نیز تعهدات تسهیلات دریافتی خود اعلام آمادگی نموده است.

دیناروند تصریح کرد: از این رو پیرو تکلیف مجمع، موضوع در سال گذشته  پیرو گزارش رسمی دادگستری به عنوان معیار کار باشگاه در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته است و مطابق مدارک موجود و تعامل فی مابین، مراحل انتقال سند مالکیت آپارتمان ها، وام بانکی و اسناد چک ها بین طرفین در حال انجام بوده و مراتب نیز در دی ماه سال جاری به اطلاع مجمع محترم رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس اسناد وام بانکی بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره