Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:03:58 GMT

کسب و کارهای اینترنتی وام کم‌بهره پرداخت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۵۶۰۳

کسب و کارهای اینترنتی وام کم‌بهره پرداخت می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: به برخی از کسب و کارهای اینترنتی از وجوه اداره‌شده وزارت ارتباطات و صندوق نوآوری وام کم‌بهره تأمین نقدینگی پرداخت خواهیم کرد تا از تعدیل نیرو جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: برخی از کسب و کارهای اینترنتی با شیوع ویروس کرونا دچار رکود شده و تعدیل نیرو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پرداخت وام برای جلوگیری از تعدیل نیروی کسب و کارهای اینترنتی

وی افزود: برای جلوگیری از تعدیل نیروی کسب و کارهای اینترنتی از پول وجوه اداره‌شده وزارت ارتباطات و صندوق نوآوری به این شرکت‌ها وام کم‌بهره تأمین نقدینگی پرداخت می‌کنیم تا تعدیل نیرو توسط آنها متوقف شود.

* تسهیلات  ادارات بیمه و مالیات برای شرکت های اینترنتی

آذری جهرمی تصریح کرد: ادارات بیمه و مالیات هم در راستای این اقدام وزارت ارتباطات تسهیلاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای این شرکت‌ها لحاظ کرده‌اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات وزارت ارتباطات ارتباطات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی کسب و کارهای اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند