Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مردم توصیه‌های پزشکی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیرند و برای ریشه کنی این بیماری در خانه بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: مردم با ماندن در خانه نگذارند زنجیره ابتلای به این بیماری شدت گیرد و افراد زیادی را درگیر خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه غلبه بر بیماری کرونا است، گفت: در اسلام بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی زیاد تاکید شده و همه مسلمانان باید بر این اصول پایبند باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای مقابله با این بیماری ویروسی که سلامت اجتماع را به خطر انداخته است، استفاده شود.

عبادی زاده با قدردانی از پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبازره با بیماری کرونا هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب این قشر که در راه سلامت مردم جان خود را فدا کردند را در ردیف شهدا می‌داند که به یاری مردم شتافته و راه مقابله با این بیماری را در خدمت و ایثار خویش معنی کرده‌اند.

او همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی اعضای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از آنان خواست هرچه شدیدتر ورودی‌های استان را کنترل کرده تا دامنه گسترش این بیماری کاهش یابد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از گروه‌های فعال مردمی در ضدعفونی و پاکسازی شهر‌ها و محلات هم قدردانی کرد و گفت: این قشر جهادگر سهم مهمی از همدلی برای غلبه بر این بیماری را بر دوش گرفته‌اند و امیدوارم همه بتوانیم با ایفای مسوولیت‌های فردی و اجتماعی خویش، هرچه سریع‌تر این بیماری را در کشور شکست دهیم.

براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، درحال حاضر شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۰۶ نفر رسیده که از این شمار ۸۸ نفر ترخیص، ۹ نفر بستری و ۹ نفر فوت شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خانه بمانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس

استاندار هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای طرح باکیفیت برای فاضلاب شهر بندرعباس هدفگذاری شده است، گفت: هدف ما اجرای یک طرح با کیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند.

مهدی دوستی افزود: این طرح یکی از نیاز‌های دیرینه مردم بندرعباس است که در ابتدای دولت سیزدهم ارزش قرارداد‌های آن حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تکمیل آن منعقد شده است.

وی گفت: بخش زیادی از این قراداد‌ها پرداخت شده و با پیشرفت مناسبی همراه است.

استاندار هرمزگان افزود: اجرای سه مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اجرای سه فاز دوم هم آغاز شده است.

دوستی گفت: یکی از مشکلات اجرای این طرح موضوع ثبت سفارش و مشکلات ارزی است که قرار است در تهران آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: چالش دیگر مربوط به گستردگی و پوشش کامل شهر بندرعباس است و این طرح با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان تکمیل می‌شود، اما همه شهر بندرعباس را پوشش نخواهد داد، هرچند که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: در جلسه‌ای برای حل مشکل تامین ارز و گسترش و پوشش طرح به تمامی مناطق بندرعباس تصمیم خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • خانه پیرمردی که بعد ۵۱ سال سند دار شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • نقشه ژنتیکی پرواز: پستانداران چگونه تکامل یافتند تا در هوا شناور بمانند؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید