Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-27@09:19:26 GMT

کرونا فتیله گرانی روزانه خودرو را پایین کشید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۵۸۲۰

کرونا فتیله گرانی روزانه خودرو را پایین کشید

به گزارش «نماینده»، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار خودرو، گفت: اگرچه در هفته‌های گذشته در اثر کاهش عرضه خودرو به بازار قیمت چارچرخ‌ها روزانه افزایش می‌‎یافت تا جایی که بهای پراید از مرز ۶۰ میلیون تومان نیز عبور کرد اما با شیوع ویروس کرونا بازار خودرو کساد و میزان خرید و فروش ها اُفت چشم‌گیری پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی افزود: رکود خرید و فروش‌ها سبب شده از ابتدای اسفند ماه تاکنون کاهش قیمت خودروهای تولید داخل را در بازار شاهد باشیم و این روند با توجه به کاهش حجم تقاضا ادامه دار خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس اظهار کرد: اگرچه هر ساله در روزهای پایانی سال تقاضا در بازار خودرو افزایش می‌یابد و به واسطه این امر قیمت ها صعودی می شود اما در حال حاضر مشاهدات حاکی از این است که به دلیل نگرانی از شیوع کرونا مراجعه مشتریان به بازار و نمایشگاه های خودرو به حداقل رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: به نظر می‌رسد در شرایط کنونی اگر خریدار واقعی نیز در بازار باشد، قدرت چانه زنی بالایی خواهد داشت و وی تعیین کننده قیمت است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خودرو نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳