Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:20:41 GMT

کلاس آنلاین آیلتس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۵۸۲۴

کلاس آنلاین آیلتس

کارآموزان با شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس و در انتها با قبولی در آزمون آیلتس میتوانند یک مدرک معتبر جهانی که ارزش زیادی در سطح بین المللی دارد دریافت کنن ، آیلتس به دلیل اعتبار جهانی که دارد یک مدرک کاربردی به حساب می آید، در ادامه با این کلاس‌ها بیشتر آشنا می شویم با همراه باشید.

کارآموزان با شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس و در انتها با قبولی در آزمون آیلتس میتوانند یک مدرک معتبر جهانی که ارزش زیادی در سطح بین المللی دارد دریافت کنن ، آیلتس به دلیل اعتبار جهانی که دارد یک مدرک کاربردی به حساب می آید، در ادامه با این کلاس‌ها بیشتر آشنا می شویم با همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس یکی از معتبر ترین آزمون های زبان انگلیسی می باشد. متقاضیان این آزمون اغلب به دنبال اهدافی جهانی در کشور‌های انگلیسی زبان هستند. این آزمون به گونه ای طراحی شده است که منعکس کننده ی کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزمره می باشد. تمرکز این آزمون بر روی تمامی مهارت های زبان ( خواندن ، نوشتن ، شنیداری ، گفتار ) می باشد.  در این آزمون تمامی هارت های زبان انگلیسی مورد بررسی قرار می گیرد. و نمرات هر مهارت به صورت جداگانه محاسبه می گردد و در انتها یک میانگین کلی از آزمون گرفته می شود.

معرفی کلاس زبان آیلتس

هدف اصلی از برگزاری کلاس زبان آیلتس در آموزشگاه زبان گات آشنایی و آماده کردن متقاضیان برای شرکت در آزمون آیلتس می باشد. متقاضیان و زبان آموزانی که در کلاس زبان آیلتس آموزشگاه زبان گات شرکت می کنند می توانند در کوتاهترین زمان ممکن بر روی مهارت های آزمون آیلتس مسلط گردند ، و با تسلط کامل در آزمون شرکت نمایند. و موفقیت خود را کسب نمایند.

دوره های آموزشی گات

کودکان
نوجوانان
بزرگسالان

نحوه‌ی برگزار‌ی کلاسهای آیلتس

کلاس آنلاین
کلاس خصوصی
کلاس فشرده
کلاس ترمیک

کلاس زبان آیلتس گات 

آموزشگاه زبان گات به منظور فراهم کردن بستر آموزشی مناسب به زبان آموزان و متقاضیان کلاس زبان آیلتس را در شرایط متنوع برای زبان آموزان برگزار می نمایند . زبان آموزان و همچنین متقاضیان این کلاس زبان آیلتس می توانند  با توجه به ارائه ی زمانبندی خود و اعلام ساعت هایی که می توانند در دوره های آیلتس شرکت کنند ثبت نام خود را انجام دهند و زمانبندی کلاس ها با توجه به تایم که ارائه داده اند صورت می گیرد. اساتیدی که در طول دوره کلاس آیلتس را برگزار می نماید از اساتید مجرب و تحصیل کرده می باشند. متد ها و منابع مورد استاده در طول دوره از منابع آموزشی معتبر و همچنین بروز و تایید شده توسط سفارت می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ی آموزشی گات تماس بگیرید و از نحوه ی برگزاری کلاس ها و ساعت آموزشی مجموعه ی گات مطلع شوید. مشاورین این مجموعه از 8 صبح الی 9 شب آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

معرفی آموزشگاه زبان گات

مرکز زبان گات  یکی از مراکز معتبر و تنها برند معتبر آموزش زبان های نادر در ایران می باشد که در طول یک دهه با بکار گیری منابع و متد های آموزشی مدرن توانسته بیش از 15 هزار زبان آموز موفق را در خود بپرواند. زبان آموزان مجموعه ی گات با شرکت در دوره های آموزشی گات موفق به دریافت مدرک بین المللی در آزمون های بین المللی شده اند. شما نیز می توانید با شرکت در کلاس های این دوره موفقیت خود را در آزمون مورد نظر حتمی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه زبان گات تماس بگیرید و از روند برگزار ی دوره های آموزشی مجموعه و ویژگی های این مجموعه مطلع گردید.

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون زبان کارآموزان آموزشگاه زبان گات کلاس زبان آیلتس آزمون آیلتس زبان آموزان بین المللی ی آموزشی یک مدرک کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی‌خلفلو عصر شنبه در جریان بازدید نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی از مدرسه دارالفنون در اردبیل، اظهار داشت: این مدرسه در فضای به مساحت 10 هزار متر مربع و شامل 30 کلاس درس اعم از سالن آمفی‌تئاتر و سالن‌های مجزای ورزشی و آموزشی با ظرفیت 250 نفر به بهره‌برداری رسیده و امکان راه‌اندازی این واحد آموزشی و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده با همت آموزش و پرورش فراهم می آید.

وی تصریح کرد: یکی از بانک‌های عامل کشور در قالب مسئولیت اجتماعی اقدام به ساخت این مجموعه آموزشی کرده که هم در قسمت دختران و هم پسران امکان تحصیل برای دانش‌آموزان استان در این فضای آموزشی استاندارد و با کیفیت فراهم می‌آید.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: بهمن ماه سال 1401 کلنگ‌زنی این پروژه را شاهد بودیم و عملیات اجرایی این پروژه به سرعت انجام شده و حتی قبل از موعد مقرر آماده افتتاح است.

محمدی‌خلفلو افزود: در مجموع برای احداث مدرسه دارالفنون اردبیل 250 میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم با تحویل این فضای آموزشی بتوانیم در خدمت دانش‌آموزان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در مناسبت‌های مختلف بیش از 45 واحد آموزشی را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم و امسال نیز مصمم هستیم تا مابقی واحدهای آموزشی نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل اضافه کرد: در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های دولتی، از توان خیران نیز بهره می‌بریم تا بتوانیم واحدهای آموزشی نیمه تمام را به سرعت تکمیل و امکان بهره‌برداری از این مجموعه‌ها را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

محمدی‌خلفلو بیان کرد: تحویل 217 کلاس درس در سال گذشته سند افتخار برای نوسازی مدارس است و برنامه‌ریزی‌ها برای احداث 2 هزار کلاس درس نیز در سال‌های پیش رو هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم امسال با تلاش مضاعف بتوانیم تا مهرماه پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و آماده افتتاح کنیم.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر