Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۱۰ نقطه از معابر و اماکن عمومی استان را ضد عفونی و گندزدایی کرده‌اند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، در پی شیوع ویروس کرونا در لرستان گروه‌های جهادی بسیج سازندگی لرستان 131 مکان اعم از مساجد، مدارس و اماکن مذهبی و  310 نقطه از معابر و اماکن عمومی لرستان را ضد عفونی و گندزدایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، توزیع ماسک و دستکش از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی لرستان برای پیشگیری از ویروس کرونا بوده و تاکنون هزار و 646 نفر برای مقابله با این ویروس در سطح استان به کارگیری شده‌اند.

ضدعفونی ایستگاه‌های آتش‌نشانی کرج برای جلوگیری از شیوع کرونا به روایت تصویر‌اقدام جهادی لشکر 14 امام حسین (ع) در ریشه‌کنی ویروس کرونا / ضدعفونی معابر شهرهای استان اصفهانخودروهای سواری پیش از ورود به قم توسط ارتش ضدعفونی می‌شوند

 

انتهای پیام/642/ش

R41450/P/S6,72/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد

 اداره کل هواشناسی استان مرکزی هشدار سطح زرد شماره چهار مبنی بر نفوذ سامانه بارشی و افزایش ناپایداری های همرفتی صادر کرد.

بر این اساس در برخی از ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، رعدوبرق، احتمال وزش باد شدید موقتی، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

فعالیت سامانه بارشی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیشتر در نیمه جنوبی استان و در روز جمعه در همه مناطق استان پیش بینی شده است.

منطقه اثر:

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲: شازند، خمین، اراک، محلات، دلیجان، خنداب، فراهان، كميجان، آشتيان، تفرش پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳: شازند، خمین، اراک، محلات، دلیجان، خنداب، فراهان، آشتيان، كميجان

جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴: همه مناطق استان
اثر مخاطره:

به دلیل ماهیت رگباری بارش ها احتمال شدت گرفتن نقطه ای بارش ها وجود دارد که درصورت وقوع موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه ها و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد. لغزندگی جاده ها و معابر عمومی احتمال خسارت به اشیاء و سازه های سبک و ناپایدار به دلیل احتمال وزش باد شدید موقتی برخورد صاعقه احتمال خسارت به بخش کشاورزی به دلیل احتمال بارش تگرگ

توصیه: بازگشایی آبراهه ها و دهانه پل ها، خودداری از کار و اتراق در بستر و حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی، احتیاط تردد در جاده ها و معابر عمومی، استحکام بخشی به سازه های سبک و ناپایدار، عدم کار در اماکن مرتفع و صعود به ارتفاعات و آمادگی دستگاه های اجرایی ذی ربط.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری