Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در محور سامان به شهرکرد و همچنین محور بروجن به مبارکه 2 دوربین ثبت تخلفات رانندگی نصب و راه‌اندازی شد.

محمد حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در محور سامان به شهرکرد و همچنین محور بروجن، مبارکه 2 دوربین ثبت تخلفات رانندگی توسط مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری  نصب و را‌ه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: هدف از نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها در جاده‌های سراسر استان کاهش تخلفات، تصادفات و تلفات جاده‌ای است و امیدواریم مردم نیز با رعایت نکات ایمنی عبور و مرور یاری‌گر ما باشند.

انتهای پیام/3339
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تخلفات رانندگی چهارمحال و بختیاری نصب دوربین چهارمحال و بختیاری جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری