Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای از لغو جلسات شوراهای پزشکی و هیئتهای رسیدگی تا پایان ۱۵ فروردین سال ۹۹ خبر داد، در این اطلاعیه آمده است:

معاونتهای وظیفه عمومی سراسر کشور روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از درخواستهای مشمولان و خانواده‌های آنها در حوزه معافیتهای کفالت و پزشکی هستند بنابراین با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت این موضوع، در راستای پیشگیری از انتشار بیماری و حفظ سلامتی و رعایت مسائل بهداشتی مشمولان و رفاه حال افراد جامعه، مخصوصاً مراجعه‌کنندگانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند جلسات شوراهای پزشکی و هیئتهای رسیدگی تا پایان ۱۵ فروردین سال ۹۹ برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ جدید کمیسیونهای معافیت پزشکی و کفالت از طریق پیامک به اطلاع تمام متقاضیان می‌رسد، تا در تاریخ اعلامی در کمیسیونهای مربوطه شرکت کنند.

مشمولانی که از معافیت موقت پزشکی و کفالت برخوردار هستند و تاریخ معافیت موقت آنها به پایان رسیده، معافیت مذکور آنها تا پایان فروردین سال ۹۹ توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا تمدید شده و مشمولان وارد غیبت نمی‌شوند.

گفتنی است، سازمان وظیفه عمومی از مشمولان و خانواده‌های آنها خواسته که مراجعه حضوری به حوزه‌های وظیفه عمومی در سراسر کشور نداشته باشند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی  sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سربازی کفالت مشمولان سربازی ویروس کرونا وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد

گواهینامه مهارت به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد که دوره‌های مهارت آموزی را با نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای شهر شیراز در تیپ ۵۵ هوابرد طی کرده اند به آنان اهدا شد.

سرهنگ ستاد محمود سلیمانی جانشین تیپ ۵۵ هوابرد با اشاره به یکی از مشکلات جامعه که مدرک گرایی بدون مهارت است گفت: آنچه که ما در حین خدمت با سربازان جدید مشاهده کرده ایم این است که بیشتر آنان مدرک تحصیلی دانشگاهی دارند، اما از مهارت کار بردی کافی برخوردار نیستند و این از مشکلاتی است که در جامعه ما وجود دارد و باید برطرف شود و در نیرو‌های مسلح با تعامل با سازمان‌ها و ارگان‌های کشوری مهارت‌های مختلف آموزش داده می‌شود و با توجه به اعطای گواهینامه‌های معتبر زمینه اشتغال سربازان بعد از پایان خدمت تضمین می‌شود.

او در ادامه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود در تیپ ۵۵ هوابرد تعداد ۱۱۹۹ نفر از سربازان وظیفه تیپ در رشته‌های مختلف اعم از پرورش گیاهان و گل‌های زینتی، پرورش زنبور عسل، پرورش گیاهان دارویی، جوشکاری، ساخت درب و پنجره‌ی دو جداره، مکانیک و برق خودروی سبک، تجهیزات و نصب دوربین مدار بسته و ... شده اند.

 جانشین تیپ ۵۵ هوابرد عنوان کرد: دوره‌های برگزار شده حاصل تعامل برقرار شده با سازمان‌ها و ادارات مختلف از جمله؛ سازمان آموزش فنی و حرفه ای، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان هلال احمر، شرکت ایران خودرو و سایپا و... در استان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت