Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ایرج خانی پور شامگاه روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: متهم دستگیر شده با انتشار مطالب کذب و شایعه پراکنی در فضای مجازی در بین مردم این استان ایجاد دغدغه و نگرانی کرده بود.
وی با بیان اینکه این متهم به منظور اعمال قانونی تحویل مرجع قضایی شد، اظهار داشت: این فرد خاطی از صحت و سقم خبر بی‌اطلاع بوده و با اتکا به شنیده‌ها از سایر شهروندان، اقدام به درج این خبر کذب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی پور، افزود: با توجه به اخبار داغ بیماری کرونا در سطح کشور و استان و نظر به فعالیت برخی عناصر فرصت طلب با پخش شایعه و اخبار کذب به منظور ایجاد هراس در بین عموم مردم، پلیس فتای زنجان با پایش مستمر و شبانه روز، اخبار مربوطه را رصد و در صورت مشاهده مطالب کذب و دروغین و انتشار شایعات، متخلفان را شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

رویه پلیس فتا در برخورد با متخلفان بارگذاری هر گونه شایعه و اخبار کذب در فضای مجازی در مرحله اول بیان تذکر و ارشاد مبنی بر حذف مطالب و عدم تکرار است که طی روزهای اخیر در این راستا سه متخلف شناسایی و ضمن احضار به مقر پلیس، مورد تذکر و ارشاد قرار گرفتند.

افراد احضار شده، با اظهار ندامت و با اذعان به عدم آگاهی از قوانین و مقررات و عدم اطلاع از فعل مجرمانه خود نسبت به حذف مطالب منتشره در فضای مجازی اقدام کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا انتظامی زنجان پلیس فتا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتظامی زنجان پلیس فتا ویروس کرونا انتظامی زنجان پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد