Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه گفت: بیمارستان‌های ثابت شهری نیروی دریایی سپاه نیز کاملا ایزوله شده در خدمت بیماران کرونایی است و هم‌اکنون مشغول سرویس‌دهی به مردم است.

به گزارش مشرق، سردار سید علی موسوی جزایری در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کووید 19 یا همان کروناویروس، طبق دستور فرماندهی کل سپاه با تمام امکانات جهت کمک به مردم به میدان آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأکید فرمانده نیروی دریایی سپاه در خصوص به‌کارگیری همه بضاعت ندسا، افزود: نیروی دریایی سپاه دارای 14 مرکز درمانی شهری متشکل از 5 بیمارستان شهری، 2 بیمارستان عملیاتی و 7 درمانگاه و مرکز جراحی است که در نقاط مختلف کشور در حال خدمات‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: درخواست وزیر بهداشت از فرمانده کل سپاه پاسداران عکس/ افتتاح بیمارستان صحرایی کرونا

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور به درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی سه استان جهت ایجاد بیمارستان صحرایی، امکانات سپاه به میدان آورده شد.

سردار جزایری در ادامه گفت: سه بیمارستان صحرایی در سه نقطه کشور شامل؛ رشت با 74 تخت خواب، بندرعباس با 50 تخت خواب و برازجان استان بوشهر با 40 تخت خواب دایر کردیم.

وی اضافه کرد: بیمارستان مسلمین ندسا در شیراز نیز آمادگی احداث یک نقاهتگاه 100 تخت خوابی را نیز دارد و یک بیمارستان صحرایی دیگر هم آماده داریم که احیانأ اگر در جای دیگری نیاز بود مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه عنوان داشت: ویژگی بیمارستان صحرایی بندرعباس وجود چهار تخت ICU و سه تخت Post ICU که اگر احیانأ بیماران نیاز به بستری ویژه پیدا کردند مشکلی در این خصوص نداشته باشیم و بیماران در همین بخش‌ها بستری شوند که در این شرایط دو تخت برای برادران و دو تخت نیز برای خواهران پیش‌بینی شده است.

سردار جزایری بیان کرد: این بیمارستان از یک بخش تریاژ، پذیرش و معاینه، دو بخش تحت نظر زنان و مردان جداگانه و همچنین بخش‌های آی.سی.یو و پست آی.سی.یو تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مشابه همین بیمارستان البته با تخت‌های بیشتر در رشت وجود دارد که بیمارستان بندرعباس قابل افزایش تا 100 تخت خواب نیز هست و بیمارستان صحرایی رشت را می‌توان تا 120 تخت افزایش داد.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه در پایان افزود: بیمارستان‌های ثابت شهری نیروی دریایی سپاه نیز کاملأ ایزوله شده در خدمت بیماران کرونایی است و هم‌اکنون مشغول سرویس‌دهی به مردم است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه ویروس کرونا بیمارستان صحرایی تخت خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان