Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@10:41:52 GMT

بازیگر «بازی تاج و تخت» هم کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۶۶۶۲

کریستوفر هیویو، بازیگری که به خاطر نقش آفرینی در سریال « بازی تاج و تخت » شناخته می‌شود، جدیدترین بازیگری است که آزمایش کرونای او مثبت شده است.

اخبار چهره ها - هیویو این خبر را که با خانواده اش در نروژ قرنطینه هستند، با انتشار پستی در صفحه شخصی خودتایید کرد. او با انتشار یک عکس نوشت:متاسفم که این را می‌گویم، امروز آزمایش من برای کووید ۱۹ مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودم و خانواده ام خودمان را در خانه قرنطینه کرده ایم و تا هر زمان که لازم باشد آن را ادامه خواهیم داد. ما در شرایط خوب سلامتی قرار داریم و من تنها نشانه‌هایی از سرماخوردگی دارم.

به شما پیشنهاد می‌کنم بسیار مراقب باشید دست‌های خود را بشویید و فاصله ۱.۵ متری با دیگران را رعایت کنید، در قرنطینه باشید؛ هر کاری که میتوانید انجام دهید تا از شیوع این ویروس جلوگیری کنید. با هم میتوانیم با این ویروس مبارزه کنیم و از بروز بحران در بیمارستان‌ها جلوگیری کنیم. لطفا از یکدگیر مراقبت کنید، فاصله خود را حفظ کنید و سالم بمانید.

خبر مبتلا شدن او به این ویروس در حالی اعلام شده که بیش از سه هفته پیش اعلام شد او به جمع بازیگران فصل دوم سریال «ویچر» پیوسته است.

دیگر بازیگرانی که تست مبتلا شدن آن‌ها به ویروس کرونا مثبت شده شامل تام هنکس و ادریس آلبا می‌شود که هر دوی آن‌ها در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی تاج و تخت قرنطینه ویروس کرونا ویروس کرونا بازیگر هالیوودی بازی تاج و تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد