Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:24:02 GMT

آتش‌نشانی زنجان در آماده باش کامل است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۶۷۱۰

آتش‌نشانی زنجان در آماده باش کامل است

مسؤول روابط‌ عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان روز سه شنبه با بیان اینکه آتش‌نشانی زنجان برای چهارشنبه آخر سال در وضعیت آماده‌ باش کامل قرار دارد، به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۱۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتشنشانی زنجان برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش هستند و خوشبختانه تا به امروز هیچ حادثه تلخی بر اثر بازی با مواد محترقه، اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

شهرام فرح‌بخشیان افزود: علاوه بر ۶ ایستگاه آتش نشانی ثابت، هشت اکیپ خودرویی اطفای حریق نیز در نقاط مختلف به ویژه مراکز حساس و پرخطر شهر زنجان مستقر خواهند شد تا در صورت لزوم به موقع و سریع وارد عمل شوند.  
وی، ضمن ابراز امیدواری به اینکه عموم مردم زنجان همانند سال‌های قبل با نیروهای عملیاتی آتشنشانی، تعامل بهتر و بیشتری داشته باشند به آنان توصیه کرد از آغاز تا پایان مراسم چهارشنبه آخرسال با تمام دستگاه های خدمات رسان ازجمله آتشنشانی و اورژانس همکاری لازم را داشته باشند تا میزان آسیب ها و تلخی های احتمالی ناشی از انفجار مواد محترقه و برافروختن آتش به حداقل برسد.  
فرحبخشیان از مردم خواست از آتش زدن لاستیک و کارتن در محوطه مجتمع های مسکونی، کوچه‌ها و خیابان ها خودداری کنند و والدین نیز مواظب فرزندان خود باشند تا حادثه تلخ و ناگواری اتفاق نیفتد و در آستانه سال جدید، ندامت و پشیمانی به بار نیاید.  
موسوی به پیامدهای ناشی از انفجار مواد محترقه و برافروختن آتش اشاره کرد و از رانندگان وسایط نقلیه خواست به محض مشاهده خودروهای آتشنشانی، بلافاصله خودرو را به منتهی الیه سمت راست هدایت کنند تا مانع از رسیدن به موقع و سریع آتش نشانان به محل حادثه نشوند.

مسؤول روابط عمومی آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: با توجه به بیماری ویروس کرونا، کادر درمانی در استان مشغول درمان مبتلایان به این بیماری هستند که انتظار می رود عموم مردم به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشند چراکه حوادث احتمالی ناشی از مواد محترقه و آتش بازی و انتقال آسیب دیدگان به مراکز درمانی می تواند در کار دکترها و پرستاران وقفه ایجاد کند.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خودرو روابط عمومی شهرداری مراکز درمانی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه