Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@13:45:07 GMT

رئیس جمهوری: از روز‌های سخت عبور می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۶۹۷۳

رئیس جمهوری با بیان اینکه روز‌های سخت خواهد گذشت، گفت: با کمک مردم و همت پزشکان از این روز‌های سخت عبور می‌کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین‌حسن روحانی امروز سه شنبه در مراسم بهره برداری از قطعات ۲ و ۳ آزاد راه همت -کرج اظهار ضمن قدردانی از کسانی که در اجرای این پروژه فعالیت داشتند، گفت: در آغاز این دولت قطعه اول را افتتاح کردیم، قطعه ۲ و ۳ که الان افتتاح شد در آغاز دولت ۳ درصد اجرایی و عملیاتی بود و ۹۷ درصد در این ۶ سال اعتبار تامین و اجرا شده است و امروز به صددرصد رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: این اتوبان اهمیت ویژه دارد. سال‌ها بود که مردم از آزاد راه اتوبان همت عبور می‌کردند و یکمرتبه با تابلویی به نام پایان اتوبان مواجه می‌شدند و ناچار بودند به سمت چپ گردش کنند. از روز پنجشنبه این مسیر به روی مردم باز می‌شود و آن تابلو قرمز پایان اتوبان برداشته و موجب خوشحالی مردم تهران و کرج می‌شود.
رئیس جمهوری ضمن تبریک به مردم استان البرز گفت: در ماه‌های اخیر سه پروژه مهم را افتتاح کردیم که بسیار اهمیت داشت. یکی مترو هشتگرد برای استان تهران و البرز افتتاح شد. دومین پروژه آزاده راه شمال بود که افتتاح شد و بسیار اهمیت داشت.   روحانی اضافه کرد: آزاد راه تهران- شمال صنعت جاده سازی و قدرت ایران را در ایجاد تونل و پل به نمایش می‌گذارد. ۳۲ کیلومتری که جای آن ۹۰ کیلومتر را گرفته است سراسر پل یا تونل است و این قدرت مهندسین ایران را نشان می‌دهد.   وی گفت: سومین پروژه هم در آستانه سال جدید افتتاح شد قطعه ۲ و ۳ آزاده راه شهید همت – کرج بود به بهره برداری رسید. تقریبا سه سال است که ما هرسال به آقای دکتر نوبخت می‌گوییم که آیا این اتوبان افتتاح می‌شود و او هم همیشه به ما قول می‌دهد که تلاش می‌کنیم تا عید افتتاح شود. خدا را شکر با کمی تاخیر به افتتاح رسیدیم.   رئیس جمهوری گفت: سال ۹۹ مردم از این جاده استفاده می‌کنند. این کار انجام خواهد گرفت. بقیه طرح‌ها و پروژه‌های دیگر هم در سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.
روحانی یادآور شد: ۱۰ هزار میلیاردتومان برای این آزادراه‌ها اعتبار هزینه شده است که ارزش فعلی این آزاد راه‌ها ۲۵ هزار میلیارد تومان است؛ بنابراین سرمایه خوبی برای مردم است.

در برابر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی تعظیم می‌کنیم
وی در ادامه گفت: من به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و بهداشتی که شبانه روز مشغول هستند و تلاش می‌کنند و جان بسیاری از مردم را نجات دادند و الان هم در حال درمان بیماران بستری در بیمارستان‌ها هستند، خداقوت می‌گوییم و در برابر آن‌ها تعظیم می‌کنیم و برای همه مریض‌ها آرزوی سلامت و شفا می‌کنیم.
رییس جمهوری با بیان اینکه این روز‌های سخت خواهد گذشت و این غم پایان خواهد رسید، گفت: با کمک مردم و همت پزشکان از این روز‌های سخت عبور می‌کنیم. شفا دست خدا است، آینده و عظمت کشور دست خدا است و توجه ما باید کاملا به خداوند باشد.
روحانی افزود: امسال جسم ما از امکان متبرکه به دلایل بهداشتی فاصله دارد. اما روح ما از هرسال به آن‌ها نزدیکتر است. به خصوص امسال و روز اول فروردین به نام ما مولای ما حضرت موسی بن جعفر (ع) است و فرزندان عزیز و بزرگوارش از امام هشتم تا حضرت معصومه و شاه چراغ از او هستند.
وی با بیان این که خیر و برکت برای مردم ما خواهد بود گفت: دل‌های ما متوجه حق خواهد بود و خداوند ما را یاری خواهد کرد و ملت ما همیشه روز‌های سخت را گذرانده و ان‌شاء الله از روز‌های سخت عبور خواهد کرد. ملت ما در سال ۹۹ مشکلاتی که برخی مردم در سال ۹۸ و به خصوص در روز‌های پایانی به خاطر بیماری کرونا در کسب و کارشان به وجود آمد جبران خواهد کرد. مردم همیشه یار یکدیگر بودند و این روز‌ها باید بیش گذشته همدیگر را یاری کنند.
رئیس جمهوری ضمن قدردانی از دستگاه‌هایی که در اجرای این پروژه حضور داشتند، ابراز امیدواری کرد ۱۷ کیلومتر باقی مانده این آزاد راه در سال ۹۹ این پروژه تکمیل شود.
روحانی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها باعث چند برابر شدن قیمت زمین‌های اطراف آن می‌شود، گفت: پول این اتوبان را این زمین‌ها می‌تواند تامین کند. این زمین یا برای دولت است یا برای یک نهاد عمومی است یا برای نیرو‌های مسلح است یا برای بخش خصوصی است. اگر پادگانی است و اتوبان را از کنار آن رد می‌کنیم آن نهاد نظامی باید پول آن را بدهد یعنی زمین‌های آن ده برابر ارزش پیدا کرده است. اگر این‌ها پولهایشان را پرداخت کنند پول بسیاری از آزادراه‌ها از همین راه تامین می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهوری کرونا روحانی همت بهره برداری رئیس جمهوری روز ها افتتاح شد آزاد راه سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر