Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:20:55 GMT

ثبت آنلاین درخواست متقاضیان بیمه بیکاری در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۷۰۶۸

ثبت آنلاین درخواست متقاضیان بیمه بیکاری در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، استفاده از خدمات الکترونیک را ضروری دانست و اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به اداره‌ها و مراکز کاریابی‌ها و رعایت سلامت متقاضیان سامانه برخط ثبت درخواست بیمه بیکاری این استان راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری در کشور، اظهار کرد: متقاضیان بیمه بیکاری می‌توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کرده و به صورت الکترونیکی آن را پیگیری کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، به خدمات این سامانه اشاره کرد و گفت: روزآمدی، سرعت بخشیدن در بررسی درخواست‌ها، کاهش هزینه‌های اقتصادی، دسترسی آسان‌تر متقاضیان به اطلاعات پرونده، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع رسانی به متقاضی و اطلاع رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

آشتاب، بیان کرد: توصیه‌های عمومی برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا در واحدهای کارگری به مدیران و کارفرمایان استان ارسال شده است و بر تأمین وسایل حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز کارگران و همچنین ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کارفرمایان تاکید شده است.

وی، گفت: در حال حاضر ۳ هزار نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان لرستان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

کد خبر 4880732

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین احتکار استانداری سمنان شیراز زاهدان مشهد بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟