Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@21:33:48 GMT

نرخ دیه درسال 99 چقدراست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۷۱۳۱

سخنگوی قوه قضائیه از تعیین نرخ دیه سال آینده خبر داد. ناطقان: غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که دیه سال آینده چطور خواهد بود گفت: در پایان سال قوه قضائیه باید نرخ جدید را اعلام کند.

وی افزود: در همین رابطه این موضوع در جلسه روز گذشته مسئولان عالی قضائی مطرح شد و در ماه‌های غیر حرام دیه ۳۳۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسماعیلی تصریح کرد: این مبلغ با رشدی حدود ۲۰ درصد نسبت به مبلغ نرخ دیه سال ۹۸ گذشته تعیین شده است.
منبع: مهر برچسب ها: دیه ، ناطقان ، نرخ ، سال99

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دیه ناطقان نرخ سال99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان هفته گذشته در مسابقه جام حذفی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز موفق به کسب پیروزی سه بر صفر شد که سید ابوالفضل رزاق‌پور توانست مثل لیگ‌برتر در این بازی حذفی هم پاس گل بدهد و تیمش را در رسیدن به این برد کمک کند، اما او انگیزه زیادی دارد امروز هم در جدال با مس رفسنجان چنین اتفاقی را رقم بزند.

ابوالفضل رزاق‌پور که در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب گل‌گهر داشته و نمایش خوبی در سمت چپ خط دفاعی این تیم ارائه کرده، امیدوار است امروز در جدال حساس برابر مس رفسنجان که تجربه پاس گل برابر آن را دارد، دوباره این کار را انجام بدهد و به دانیال اسماعیلی‌فر برسد.

مدافع چپ گل‌گهر سیرجان جدا از رقابت‌های جام حذفی، در فصل جاری لیگ برتر هم پنج پاس گل داده که سعی دارد امروز هم در دربی کرمان مقابل مس رفسنجان این آمار را بهتر کند و به دانیال اسماعیلی‌فر برسد.

دانیال اسماعیلی‌فر با 6 پاس گل در رده دوم جدول برترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد، اما امروز به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات پرسپولیس مقابل سپاهان است و این فرصت در اختیار رزاق‌پور قرار دارد تا یک پاس گل برابر مس رفسنجان بدهد و به رده دوم جدول برترین پاسورها برسد.

دیگر خبرها

  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم