Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:30:37 GMT

آموزش سوادآموزان و کم‌سوادان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۷۳۱۴

آموزش سوادآموزان و کم‌سوادان ادامه دارد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فرآیند آموزش و پیگیری در حوزه سوادآموزی باید با جدیت دنبال شود.

ابراهیم رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه آموزش به سوادآموزان در شرایط کنونی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع سوادآموزی پیگیری و آماده‌سازی مکمل‌های آموزشی در حال انجام است و فرآیند آموزش و پیگیری در حوزه سوادآموزی باید با جدیت دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با تاکید بر اهمیت توجه به ادامه روند آموزش بی‌سوادان و کم‌سوادان در شرایط کنونی، ادامه داد: در کنار برنامه‌ریزی برای دانش‌آموزان، باید از ظرفیت آموزش‌دهندگان خلاق در راستای پیگیری و آموزش غیرحضوری سوادآموزان بهره برد.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها به منظور پیشگیری و جلوگیری از بازگشت به بی‌سوادی استفاده کرد و در همین راستا می‌توان از پتانسیل نیروی خلاق و مشتاق در حوزه سوادآموزی به‌ویژه آموزش‌دهنده‌ها برای تولید محتوای آموزشی مناسب به ویژه برای دوره‌های انتقال و تحکیم بهره برد.

رفیعی تصریح کرد: نباید به دلیل شرایط خاص کنونی آموزش در حوزه سوادآموزی تعطیل شود، به همین دلیل در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت شبکه استانی، نسبت به استمرار یادگیری و عدم بازگشت به بی‌سوادی، بسترهای آموزش سوادآموزان را از طریق شبکه استانی فراهم کنیم.

وی یادآور شد: معاونت سوادآموزی با هماهنگی نواحی و مناطق باید تلاش کند تا درخصوص اطلاع‌رسانی در مورد آموزش دوره سوادآموزی در سایت نهضت سوادآموزی در قالب لوح و قلم به سوادآموزان اقدامات اساسی صورت بگیرد و روند آموزش و یادگیری و ارائه محتواهای مکمل به سوادآموزان در استان را رصد و پیگیری کند.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان خاطرنشان کرد: توجه به همه ابعاد آموزشی و پرورشی برای همه گروه‌های مخاطب نظام تعلیم و تربیت از جمله سوادآموزان و نگاه ویژه به موضوع یادگیری مستمر کم‌سوادان و پیگیری و برنامه‌ریزی در این خصوص، همچون گذشته در اولویت برنامه‌های این اداره‌کل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ابراهیم رفیعی زنجان سوادآموزی حوزه سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل