Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@16:11:46 GMT

در قم قرآن‌ را هم پاره کردند!

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۷۴۲۱

در قم قرآن‌ را هم پاره کردند!

14 قرن قبل را به خاطر بیاورید؛ در چکاچک جنگی سخت و چند قدمی خیمه کفر، چند شمشیر مانده تا شکست جریان جهل، ناگهان قرآن‌ها را ورق ورق بر سر نیزه کردند و شمشیر بر گلوی قرآن ناطق گذاشتند تا «مالک» برگردد و ریشه آن درخت کثیف بازهم بماند و میوه دهد؛ میوه نفاق و جهل و خرافه و خریت! 

حکایت تلخ قم در روز و شب گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عده‌ای مقدس‌نمای خشک مغز بی ریشه، باطن قبله را گم کرده‌اند و به هوای خشت و گل قبله، قرآن بر سر نیزه می‌کنند و عربده می‌کشند «لا حکم الا لله» ...نماز هم می‌خوانند و ریش هم می‌گذارند و مظلومانه هم می‌ایستند و زنان و بچه‌هایشان را هم با خود می‌آورند تا بیشتر در دوربین‌ها دیده شوند...ابوموسی و عمروعاص را هم یادتان هست که؟ روی منبر می‌رفتند، لباس پیامبر(ص) می‌پوشیدند، قرآن را حافظ بودند و چنان برای خلق الله قرائت می‌کردند و اشک می ریختند که کسی باور نمی‌کرد روی ولی خدا شمشمیر بکشند!

آن روزها البته مالک بود و امیرالمومنین(ع) را در نهروان یاری کرد و کمی از آن طایفه نادان خرمقدس را که به زن باردار هم رحم نمی‌کردند اما تا صبح نافله می‌خواندند، تارومار کرد اما امروز گویا در قم از مالک خبری نیست که خوارج موبایل به دست در چند قدمی باطن قبله، قبله جدید می‌سازند و خیمه خریت برپا می‌کنند و تابلوی حریت بر سرش می‌زنند!

شاید قصه طور دیگری هم باشد؛ تاریخ تکرار شده و جهل از زمانه‌ای به زمانه‌ای دیگر در حال جولان است چنان که ذوالفقار هم در نیام است از هراس این ویروس کشنده‌ای که دق می‌دهد مسلمانان را ...واقعیت این است که حرم کریمه اهل بیت(س) در محاصره خوارج خشک‌مغز ویروسی است و دستان ما بسته است برای یک نهروان... ویروس کشور ما، همین جماعت اندک پرسروصدا هستند؛ کاش می‌شد واکسن این ویروس را ساخت که کارخانه تولید جاهلان 2020 هستند.

راستی کاش «مروی»‌ها تکثیر شوند و حضرت رضا(ع) ضامن دین‌داری ما.

به لطف خدا و عنایت همانکه این نظام را یاری می‌کند این لکه‌های کوچک دامن کشورمان را آلوده نخواهد کرد؛ ویروس انگلیسی شیرازی‌زاده، در خیل میلیونی عاشقان تبار حاج قاسم، عددی نیست که قصد خودنمایی داشته باشد...فقط صدای طبل توخالی است که بوی الرحمن اش بلند شده بعد از پایان داعش!

کد خبر 1366006

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”،  باشگاه پرسپولیس امروز موفق شد ده درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کند.

این پرداختی باعث شد تا دریافتی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری از ۵۰ درصد بیشتر شود.

نکته مهم اینکه، این اولین پرداختی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم از طریق کنسرسیوم بانکی است.

دیگر خبرها

  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند