Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@01:25:28 GMT

دلنوشته یک پرستار خط مقدم مبارزه با کرونا برای مردم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۷۴۶۵

دلنوشته یک پرستار خط مقدم مبارزه با کرونا برای مردم

یکی از مدافعان سلامت که این روزها بی‌وقفه برای بهبود حال مبتلایان تلاش می‌کنند، از برخی مردم بی‌توجه به توصیه‌ها گله‌مند است.

به گزارش شریان نیوز،این روزها همه ما مردم کشور، دوران سخت و متفاوتی را تجربه می‌کنیم که تا پیش از این، در موقعیتی این‌چنینی قرار نگرفته بودیم و شاید به همین خاطر است که متأسفانه عده‌ای هنوز نتوانسته‌اند شدت و اندازه این خطر بزرگ را درک کرده و رفتارهای عادی و روزانه خود را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط بحرانی و نفس‌گیر که مدام از مردم درخواست می‌شود در خانه بمانند و از سفرهای غیرضروری حتی درون شهری خودداری کنند متأسفانه شاهد رفت و آمدهای عادی و روزمره در سطح شهر هستیم که خطر بزرگی برای کنترل شیوع این بیماری است. هرچند متأسفانه به دلیل تعطیل نشدن ادارات و برخی مشاغل، بسیاری از مردم ناچارا از خانه خارج می‌شوند، اما در این میان عده‌‌ای هم هستند که بدون توجه به توصیه‌ها و خواهش‌های کادر پزشکی، همچنان به دنبال خرید عید و ملزومات نوروز هستند.

به دنبال همین موضوع نگران‌کننده، یکی از عزیزان کادر پزشکی که با زحمت و دلسوزی بسیار در جبهه دفاع از سلامت مردم مبارزه می‌کند، گله خود از این افراد را به این صورت به گوش مردم رساند. این مدافع سلامت پشت لباس رزمش این جمله تأمل آمیز را نوشت:

"خسته‌ام از مردمی که دغدغه تمام شب‌هایمان هستند و ما دغدغه‌ای برای آن‌ها نیستیم."

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان و مراکز فرهنگی و قرآنی از ۵ تا ۹ اردیبهشت‌ در هتل ارم در حال برگزاری است.

دریافت 140 MB

خبرنگار: محمد طاوسی/ تصویربردار: محمدحسین روزبهانی، مجتبی هادوی/ تدوینگر: محمدحسین روزبهانی

دیگر خبرها

  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است