Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از افزایش ۲۵ درصدی مصرف cng در ۱۱ ماهه سال جاری در شهرستان‌های جنوب استان خبر داد.

به گزارش  برنا آذربایجان غربی،سیدجواد فیض حسینی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با تاکید بر اینکه سی ان جی، سوخت مناسب و پاکی است که در بهبود هوا و سالم سازی محیط زیست نقش تاثیر گذاری دارد، گفت: با توجه به استقبال عمومی صاحبان خودروهااز سوخت CNG، میزان مصرف این سوخت پاک در ۴۹ باب جایگاه هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش مصرف داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان داشت:طی ۱۱ ماه سال جاری مقدار ۱۵۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در جایگاه‌های این منطقه سوختگیری شده اشت که باعث صرفه جویی ۱۵۲ میلیون لیتری بنزین موتور درسطح منطقه میاندوآب گردیده است.   فیض حسینی ضمن اشاره به مصرف روزانه حدود ۴۸۳ هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب افزودند: با برنامه ریزی‌های لازم از سوی کارشناسان واحد CNG منطقه وبااستاندارد سازی تجهیزات جایگاهها، تمامی جایگاه‌های عرضه این فرآورده فعال بوده وبصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات شهروندان می‌باشند.   فیض حسینی درخصوص استقبال عمومی شهروندان از این سوخت پاک اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم و توسعه متوازن برای دسترسی آسان شهروندان به این سوخت پاک، فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف فرآورده‌های نفتی، توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی، وبا اجرایی شدن طرح مدیریت مصرف بنزین موتور را علل اصلی در استفاده صاحبان خودرو‌های CNG از این سوخت پاک عنوان کرد.    هم اکنون تعداد ۲۲ باب جایگاه CNG (تک منظوره) و ۲۷ باب جایگاه دو منظوره در سطح جنوب استان آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک فعالیت دارند. وتمامی اپراتورهای‌جایگاه‌های‌سی‌ان‌جی موظف هستند در جایگاه‌ها نسبت به سوخت‌گیری خودرو ها‌ی ورودی به جایگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سی ان جی مصرف سوخت منطقه میاندوآب آذربایجان غربی سوخت پاک سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: به‌ منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه سبلان اردبیل، ۳۳ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه مزبور ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سید حجت مدنی با اشاره به موجودی سوخت مایع در نیروگاه سبلان اردبیل و ذخیره سازی در این منطقه اظهار کرد: این منطقه آمادگی کاملی در این زمینه دارد و در صورت ثبت به موقع درخواست‌ها ارسال فرآورده بدون کمبود و محدودیت به طور منظم انجام خواهد شد و همچنین با اتخاذ سیاست‌های مطلوب سوخت‌رسانی بخصوص سوخت جایگزین به نیروگاه‌ها یکی از اقدامات مطلوب این شرکت است.

وی با اشاره به موجودی سوخت مایع در نیروگاه سبلان اردبیل و میزان ذخیره‌سازی در این منطقه افزود: به منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه سبلان اردبیل، ۳۳ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه مزبور ارسال شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه سوخت در بخش خانگی، گفت: منظور از مصرف بهینه کم مصرف کردن نیست، بلکه درست مصرف کردن است و به همین دلیل اگر شهروندان فقط ۱۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشند، برق هیچ خانه و کارخانه‌ای قطع نمی‌شود.

کد خبر 748511

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان