Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه گفت:‌با توجه به ابهام در زمان نابودی ویروس کرونا دانشجویان برای بازگشت به دانشگاه عجله نکنند. به گزار گروه دانشگا خبرگزاری دانشجو، سید مهدی موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس در خصوص حضور دانشجویان پس از تعطیلات نوروزی گفت: به منظور جلوگیری از ابتلای دانشجویان به ویروس کرونا و با هدف ایجاد محیطی امن و آرام برای دانشگاهیان، زمان حضور دانشجویان در دانشگاه متعاقبا" اطلاع رسانی خواهد شد؛ بنابراین دانشجویان برای بازگشت به دانشگاه و تهیه بلیط فعلا" اقدام نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فرایند ضدعفونی کردن خوابگاه‌ها تا فراهم شدن اطمینان کامل از رفع خطرزایی شیوع کروناویروس بصورت دوره‌ای ادامه خواهد داشت.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه در پایان گفت: لازم است کلیه دانشگاهیان برای آگاهی از زمان بازگشایی دانشگاه به اخبار و اطلاعیه‌های منتشر شده در وبسایت و شبکه‌های اطلاع رسانی رسمی آن توجه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیماری کرونا دانشگاه تربیت مدرس شبکه های اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد