Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@20:48:01 GMT

توقيف ادوات نظامي اماراتي در جزيره سقطري يمن

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۷۸۴۹

توقيف ادوات نظامي اماراتي در جزيره سقطري يمن

خبرگزاری آریا- منابع محلی یمن گزارش کردند، سرویس‌های امنیتی این کشور کانتینرهای حاوی تجهیزات و خودروهای زرهی را در بندر جزیره سقطری توقیف کردند که از طریق یک کشتی اماراتی جهت استفاده آن برای اهداف نظامی راهی این منطقه شده بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت شبکه الجزیره، این منابع افزودند، کانتینرهای مصادره شده همچنین برچسب یک شرکت اماراتی را داشتند که توسط سرتیپ خلفان المزروعی، نماینده امارات در سقطری مدیریت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محموله‌ها با کشتی وابسته به موسسه اقدامات بشردوستانه "خلیفه" به یمن منتقل شده بود.
همچنین یک مقام محلی یمن تصریح کرد، کشتی اماراتی حامل ده‌ها خودرو و ادوات نظامی جهت توزیع آن میان رهبران نظامی و امنیتی شورشیان به حرکت درآمده بود.
بنابراین گزارش، در بیست و هفتم فوریه، یک گردان نظامی در سقطری ضمن شورش علیه دولت مستعفی یمن از شورای انتقالی جنوب که مورد پشتیبانی امارات است، اعلام حمایت کرد.
سقطری گهگاه شاهد تلاش‌های افراد مسلح مورد حمایت امارات برای تسلط بر تاسیسات حیاتی است. گذشته از این، برخی گردان‌های وابسته به نیروهای دولت مستعفی یمن و افراد ملحق شده به شورای انتقالی جنوب یمن و خواهان جدایی جنوب یمن از شمال نیز دست به شورش می‌زنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقیف ادوات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم) چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است