Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اعلام رئیس جمهوری تردد در آزادراه همت-کرج از روز پنج‌شنبه ۲۹ اسفند برقرار می‌شود. تاریخ انتشار: 12:33 - 27 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۸۲۸

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح قطعات دو و سه آزادراه همت-کرج که صبح امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد، اظهار کرد: با عنایت خداوند و همت دست اندرکاران حوزه راهسازی ما توانستیم یکی دیگر از وعده‌های دولت را با همت دست اندرکاران حوزه راهسازی خداوند محقق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از رنج‌های دائمی مردم ایران ترافیک سنگین اتوبان تهران-کرج و کرج-قزوین بوده و از تمام وزرا و مسئولینی که زحمت کشیددند تا این پروژه به ثمر نشست تشکر و قدردانی می‌شود.

اسلامی بیان داشت: قطعه یک آزادراه تهران-کرج در سال ۹۱ به بهره‌برداری رسید و قطعات دو و سه به طول ۹.۶ کیلومتر از پس فردا قابل عبور و مرور برای مردم خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «شهرداری کرج تعهد کرده که کنار گذر شمالی کرج را به صورت آزادراه تکمیل کند» گفت: این پروژه نیز سهم بالایی در کاهش ترافیک و زمان سفر خواهد داشت.

وی یادآور شد: آزادراه همت-کرج در ۱.۵ سال گذشته ۳۰ درصد پیشرفت و بیش از ۱۰۰ معارض داشته است که با همت استانداران و ادارات کل راه و شهرسازی مشکل معارضان به عنوان علت اصلی طولانی شدن زمان پروژه برطرف شد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان از حمایت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو به خاطر جابجایی دکل برق فشار قوی تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: قطعه دوم وسوم آزاد راه همت-کرج افتتاح شد

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راه و شهرسازی اخبار اقتصادی راه و شهرسازی آزادراه همت کرج راه و شهرسازی راه همت کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند