Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@02:33:42 GMT

با شکیبایی از این بلای سخت گذر می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۸۰۱۵

با شکیبایی از این بلای سخت گذر می کنیم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، متن بخشی از بیانیه به این شرح است: ‌ملت مؤمن و شریف ایران اسلامی که شیفتگی و شیدایی خاندان عصمت و طهارت(ع) را در اعماق جان داشته و دارید، اینک در آخرین روزهای زمستان سال ۹۸، جهان و ایران با ابتلای سنگینی مواجه شده است که بدون تردید با توکل بر خداوند تبارک و تعالی همراه با همت، شکیبایی و همدلی می‌توان از این بلای سخت گذر کرد و دوباره با بهار سلامت و نعمت، زنگار ماتم زدود و نغمه شادمانی سرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: آستان مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در  خراسان‌رضوی و آستانه مقدسه کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در قم و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرری امسال چونان سالیان گذشته، با برنامه‌ریزی‌های متنوع و متعدد معنوی، فرهنگی، رسانه‌ای، تبلیغی و هنری، حجم انبوهی از مراسم را تدارک دیده بودند تا در ماه‌های متبرک و نیز ایام تحویل سال نو، پاسخگوی شور و اشتیاق مشتاقان اهل بیت(ع) باشند.

با ورود و شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مقامات بهداشتی در مخاطرات جدی تجمعات، مدتی است که کلیه‌ اجتماعات و برنامه‌های گروهی عتبات مقدسه به حال تعلیق درآمده و اکنون با گسترش و مخاطرات جدی‌تر کرونا در سطح کشور و جهان، با قلبی شکسته و دلی پردرد، تصمیم سخت ایجاد محدودیت موقت انجام گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: با حزن و اندوه فراوان عذرخواهی خود را به پیشگاه اهل بیت(ع) در عدم امکان ارائه خدمات به زائران عزیز حرم‌های مطهر ابراز می‌داریم. ان‌شاءالله با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، امکان زیارت از راه دور و ارتباط تصویری با مضجع منور حضرت ثامن الحجج(ع) و مراقد حضرت معصومه(س) و حضرت عبدالعظیم(ع) برای دلدادگان آن بزرگواران فراهم گردیده است.

در پایان با تضرّع و التجاء به درگاه ربوبیت و توسل به انوار هدایت، خاضعانه رفع بلا و برای همه بیماران این بیماری در ایران اسلامی و سراسر جهان، طلب عافیت و برای درگذشتگان خصوصاً شهدای خدمت طلب رحمت و مغفرت الهی و به خانواده‌های داغدار آنها تسلیت عرض نموده و توفیق بیشتر مدافعان سلامت را مسئلت می‌نماییم. امیدواریم زمینه هرچه سریع‌تر بهره‌مندی از فیض کامل حضور در اماکن مقدسه فراهم شود.

کد خبر 493457 برچسب‌ها استان خراسان رضوی اماکن مذهبی استان قم تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی اماکن مذهبی استان قم تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی‌سی‌ان‌ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

منبع: ایرنا

tags # کره شمالی ، اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • نوسازی مرجعیت