Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@11:56:53 GMT

بخشودگی اجاره بهای واحدهای فرهنگی و تجاری

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۸۳۸۷

بخشودگی اجاره بهای واحدهای فرهنگی و تجاری

بنیاد 15 خرداد پیرو اطلاعیه‌ای از اجاره بهای 2 ماه اسفند و فروردین ماه صرف نظر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با توجه به شیوع ویروس کووید 19 در کشور و تاثیرات مخرب آن روی بخش‌های مختلف جامعه و در راستای  هماهنگی و همدلی آحاد ملت برای مقابله و کاهش صدمات ناشی از این بیماری، بنیاد 15 خرداد نیز با بخشودگی اجاره بهای دوماه (اسفندماه 98 و فروردین‌ماه 99) واحدهای فرهنگی و تجاری خود، سهم کوچکی در این مشارکت ملی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنیاد 15 خرداد در حال برنامه ریزی برای کمک و برداشتن قدم‌های موثر در بخش‌های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و... است که بزودی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه فرهنگ و هنر ویروس بنیاد 15 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به افزایش تجارت خارجی کشور در ماه گذشته، تصریح کرد: بر اساس گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

وی اضافه کرد: تراز تجاری در فروردین ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما با توجه به آغاز سال جدید تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.

گفتنی است؛ تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با ۴۷.۶۳ درصد افزایش به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

از مجموع صادرات و واردات کشور، ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون دلار به صادرات و ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار آن به واردات اختصاص داشت.

کد خبر 6095892

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • پایانی بر اجاره بهای بی‌حساب و کتاب مسکن
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد