Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:37:53 GMT

بارسلونا از درون با صدای عادل فردوسی‌پور

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۸۷۴۸

بارسلونا از درون با صدای عادل فردوسی‌پور

پس از مستندهای به روز فوتبالی و برنامه پرطرفدار کلاسیکو که در سال ۹۸ توسط عادل فردوسی پور برای شبکه نمایش خانگی دوبله یا تولید شد، حالا نوبت به روایت و گویندگی مستند هشت قسمتی بارسلونا روز بازی رسیده است که قرار است در ایام نوروز در سرویس‌های وی‌اودی منتشر شود. 

مستند روز بازی؛ بارسلونا از درون لحظاتی حساس از فصل ۱۹-۲۰۱۸ باشگاه بارسلونا با تصاویری نزدیک از زندگی بازیکنان این تیم مثل مسی، پیکه، ترشتگن و سوارز را در هشت قسمت به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محتوای کاملاً جدید و اختصاصی این مستند که در استودیوی باشگاه بارسلونا تولید شده، دسترسی بی‌سابقه‌ای به لحظات خصوصی و پشت صحنه موفقیت‌ها و چالش‌های تیم را در اختیار مخاطبان می‌گذارد. این مستندِ هشت قسمتی، با نگاهی تازه به فرهنگ و فلسفه بارسا، مسیر باشگاه و بازیکنان را در راه رسیدن به اهدافشان در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نمایش می‌دهد و روایت خاص و پرکشش عادل فردوسی‌پور آن را جذاب‌تر کرده است. 

بعد از مستندهای دیگه‌گو مارادونا و فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸، این سومین مستند دوبله شده توسط عادل فردوسی‌پور است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود و تماشای آن از طریق سرویس‌های وی‌اودی مانند فیلیمو امکان پذیر است. 

این مستند را  عادل فردوسی‌پور به همراه تیم دوبله‌ای که مدیریت آن با وحید منوچهری است روایت کرده و قرار است از پنج شنبه ۲۹ اسفند در فیلیمو منتشر شود. برنامه انتشار آن در ایام نوروز به ترتیب عبارت است از: قسمت دوم جمعه اول فروردین، قسمت سوم دوشنبه چهارم فروردین، قسمت چهارم چهارشنبه ششم فروردین، قسمت پنجم جمعه هشتم فروردین، قسمت ششم یکشنبه دهم فروردین، قسمت هفتم سه شنبه دوازدهم فروردین و قسمت آخر آن جمعه پانزدهم فروردین.

برچسب‌ها شبکه نمایش خانگی بارسلونا عادل فردوسی پور مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی بارسلونا عادل فردوسی پور مستند بارسلونا بارسلونا بارسلونا بارسلونا شبکه نمایش خانگی بارسلونا عادل فردوسی پور مستند عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه‌ای است که به خاطر تمریناتی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و به همین دلیل در سکانسی از مجموعه تلویزیونی نون‌خ در قالب نقش تانیا در حالی که روی ویلچر نشسته، ناگهان به حالت چرخشی جست می‌زند و بیننده را شوکه می‌کند. بخشی از گفتگوی این بازیگر را در ادامه بخوانید: 

بازخوردی که از حضور در مجموعه نون‌خ داشتم، فوق‌العاده عالی بود و مثل همیشه مردم به من لطف داشتند. شکر خدا بینندگان سریال، با این نقش ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند، هرچند در ابتدا و با توجه به گریم سنگین نقش من در سریال، برخی مخاطبان به من خرده گرفتند که چرا چنین نقش بی‌حال و بی‌رمقی را انتخاب کرده‌ام، اما بعد از این‌که چند قسمت از سریال پخش و کاراکتر اصلی من در نون‌خ نمایان شد، همگی اذعان داشتند که نقش من در سریال عالی بوده و الان منتظرند که کاراکتر تانیا دوباره به ادامه قسمت‌های سریال بازگردد. مخاطبان دائم از من سؤال می‌کردند، حالا که تانیا با گریم جدید به ماموریت دیگری رفت، دوباره کی بازمی‌گردد و من بالبخند می‌گفتم که اجازه بدهید ببینیم نویسنده چه تصمیمی برای تانیا خواهد گرفت.

در سریال نون‌خ در عرض یک هفته، پنج حادثه برای گروه فنی رخ داد، حشره ناشناخته‌ای گریمور را نیش زد، هرچند که شکر خدا برای خود من اتفاقی نیفتاد، ولی از آنجا که اتفاق ناخواسته است، در نتیجه مباحث مطرح شده در‌خصوص بیمه و امثال آن شامل تمامی صنوف این حوزه مانند عوامل فنی، گروه صحنه و... می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و تامین کلیه عوامل و صنوف هنری داشته باشد.

منبع: جام جم

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • تصاویری از فرو رفتن عجیب یک موشک به درون یک دیوار!
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت