Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان از برخورد قانونی با اخلال گران نظم و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال در راستای پیشگیری از انتقال کرونا ویروس، خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ضمن تبریک حلول سال جدید و آرزوی سلامتی و صحت برای مردم عزیز استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: منشأ انتقال این ویروس تجمعات مردم در مکان‌های شلوغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان زنجان از برخورد قانونی با اخلال گران نظم و آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال در راستای پیشگیری از انتقال کرونا ویروس، خبر داد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در چهارشنبه پایان سال، تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه چهارشنبه آخر سال اقدام به تهیه انواع مواد محترقه و منفجره و آتش زای غیرمجاز و غیراستاندارد و توزیع آن در بین مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه می‌کنند.

وی ادامه داد: خریداران اینگونه مواد بعضاً سهواً یا از روی ناآگاهی با بکارگیری و استفاده آن در معابر عمومی سطح شهر و مراکز پرجمعیت و یا با پرتاب ترقه، فشفشه و افروختن آتش در معابر عمومی ضمن بروز صداهای مهیب انفجاری و ایجاد رعب و وحشت و زمینه انتقال ویروس کرونا در میان مردم و به تبع آن زمینه اخلال در نظم و آسایش و امنیت عمومی و ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها علی الخصوص بانوان و اطفال را موجب می‌شوند که در این راستا  به دادستان‌های همه حوزه‌های قضایی دستور داده شده که  هماهنگی‌های لازم و دستورات مقتضی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه تحت امر در خصوص آمادگی کامل برای کنترل نظم و امنیت چهار شنبه پایان سال  انجام دهند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان نظم سلامتی ویروس کرونا چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.   صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.   جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.   متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب