Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدحسین بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا ، این بیمارستان در شهر بابل مستقر خواهد شد و هم اکنون نیز در حال فراهم شدن مقدمات انتقال تجهیزات هستیم. 

وی همچنین از آمادگی کامل برای برپایی بیمارستان صحرایی از سوی نیروی دریایی سپاه در شهر چالوس خبر داد و گفت : تمامی مقدمات برای نگهداری از بیماران کرونایی در این بیمارستان فراهم شده است و در صورت لازم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین از آمادگی کامل پایگاه های سپاه استان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی خبر داد و افزود: مقابله با ویروس کرونا باید به عنوان درسی برای بالا بردن سطح آمادگی تمامی نیروهای نظامی و خدماتی استان باشد. 

۱۰۰ هزار بسیجی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا

بابایی همچنین از فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار نیروی بسیجی مازندران در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت : فعالیت های نیروی های بسیجی به سه بخش تولید اقلام بهداشتی ، آموزش نگهداری از بیماران کرونایی و پاکسازی و ضدعفونی کردن معابر عمومی و منازل تقسیم بندی شده است. 

وی افزود : در حال حاضر بیش از ۲ هزار نیروی بسیجی استان مشغول تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک ، گان( لباس بیمارستانی)، مایه ضدعفونی کننده و دیگر موارد هستند. 

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت که تا کنون ۱۱۰ کارگاه تولید تجهیزات بهداشتی در استان از سوی بسیج پزشکان مجوز دریافت کرده است که همگی طبق استانداردهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فعالیت دارند.

بابایی اظهار داشت : ۷۷ هزار نیروی بسیجی نیز در سطح استان مشغول پاکسازی معابر و منازل مردم هستند و بنا بر توصیه های دانشگاه علوم پزشکی این فعالیت تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت. 

او تاکید کرد: سپاه مازندران با تمام ظرفیت خود در خدمات رسانی به مردم آماگی دارد و فعالیت ما در چارچوب توصیه های پزشکی و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تنظیم می شود. 

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران مقابله با ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد