Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه ناحیه حر مشهدمقدس از تولید روزانه ۶۰۰۰ ماسک بهداشتی توسط جهادگران این مجموعه خبر داد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، سپاه ناحیه حر مشهد جهت مقابله و پیشگیری این ویروس، قرارگاه جهادی جنگ‌های نوین را ایجاد کرد تا با اقدامات مختلف بتواند در برابر این ویروس مقابله کند و در شرایط فعلی که بر اثر شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شده است، جهادگران بسیجی سپاه ناحیه حر مشهد در ذیل این قرارگاه اقدامات موثری جهت مقابله با این ویروس انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا و توسط مرکز نیکوکاری و کارآفرینی مبشر و حوزه‌های یک حر و یک حضرت رقیه (س)، کارگاه تولید ماسک‌های بهداشتی راه اندازی گردید و روزانه بیش از 6 هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید میشود و دومین کارگاه تولید ماسک نیز در حال راه‌اندازی است.

فرمانده سپاه ناحیه حر ادامه داد: در این کارگاه 13 چرخ و 26 نفر در دو شیف کاری مشغول به تولید هستند و پس از تولید و بسته‌بندی این ماسک‌ها در اختیار مساجد و پایگاه‌های بسیج جهت توزیع بین مردم و همچنین در اختیار بیمارستان‌های مشهد مقدس قرار می‌گیرد.

تولید ماسک به مرز 500،000 عدد در روز رسید / ادامه آموزش بهداشت عمومی در سطح شهر‌تعداد کارگاه‌های تولید ماسک در دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس به 5 کارگاه افزایش یافتقرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه طبس برای تولید ماسک وارد میدان شد‌

زراعتخواه عنوان کرد: بسیج با تمام توان خود درخط مقدم مبارزه با بیماری کرونا است و جهادگران بسیجی ناحیه حر نیز از تمام توان خود جهت ریشه‌کن کردن این بیماری و خدمت به مردم استفاده خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد به دیگر اقدامات جهادگران بسیجی این ناحیه اشاره و تصریح کرد: جهادگران بسیجی حوزه‌های تابعه ناحیه حر در قالب گروه‌های چند نفره معابر عمومی و مساجد حاشیه شهر مشهد به خصوص محدوده استحفاظی این ناحیه را ضدعفونی کردند.

زراعتخواه افزود: بسیجیان پایگاه امام محمد باقر (ع) حوزه 3 حر در یک اقدام خودجوش و جهادی، دستکش‌های یک بار مصرف تولید و در محلات توزیع می‌کنند و جهادگران بسیجی حوزه هفت حر نیز با توزیع بسته‌های بهداشتی و موادضدعفونی کننده در بین مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: حوزه‌های بسیج خواهران نیز با برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی و همچنین بسته بندی و توزیع بسته‌های بهداشتی با این بیماری مبارزه می‌کنند.

سرهنگ زراعتخواه گفت: علاوه بر ضدعفونی کردن معابر عمومی و پرتردد، بسیجیان حوزه‌های تابعه این ناحیه، ایستگاه‌های اتوبوس، جایگاه‌های سوخت، عابر بانک‌ها، دستگیره درب ادارات و فروشگاه‌ها و مکان‌هایی که احتمال ناقل بودن آن‌ها متصور است را نیز ضدعفونی کردند.

اعلام آژیر وضعیت قرمز در گناباد

جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفتگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: اگر وضعیت رفت و آمد مردم در شهر گناباد به شکل موجود باشد دیگر بیمارستان بهلول ظرفیت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز اعلام آژیر وضعیت قرمز در گناباد کردیم و آمبولانس‌ها در سطح شهر اقدام به زدن آژیر و در خانه ماندن خانواده‌ها را کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: تاکنون در شهرستان گناباد 19 مورد مثبت که 3 مورد مربوط به شهرستان بجستان است داریم و 2 مورد فوتی و 27 مورد حاد تنفسی بستری داریم.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سپاه ناحیه حر مشهد جهادگران بسیجی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید