Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ سیدامیر فتاحیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر وجود کلونی‌های دستفروشی با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: همیشه برای تامین سبد معاش دستفروشان شب عید فضاها و ساعاتی برای آنان در نظر می‌گرفتیم تا همه شهروندان علاقه مند اقدام به خرید کنند و هم دستفروشان همزمان با سال جدید درآمد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اما امسال با توجه به شیوع کرونا قضیه فرق دارد و باید از هر نوع تجمعی پرهیز شود. در این راستا نیروها همه کلونی‌های دستفروشی را به سرعت جمع آوری خواهند کرد که از جمله آن‌ها پاکسازی ده روزه دستفروشان محور خیابان تیرانداز_تهران پارس بود.

فتاحیان تاکید کرد که در ایام شیوع بیماری تمام دستفروشان سطح شهر جمع آوری خواهند شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دستفروشی دستفروش دستفروشی در تهران ویروس کرونا شرکت شهربان حریم بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد